728 x 90

-

هراس رژیم از محرم، ماه قیام حسینی

-

عزاداری مردم در محرم
عزاداری مردم در محرم
اگر چه رژیم دجال آخوندی سعی می‌کند که بیشترین سوء‌استفاده را از احساسات مردم را در ماه محرم داشته باشد. اما آنچه که مشغله اصلی رژیم در این ماه است، وحشت و ترس از حرکات اعتراضی مردم و جوانان این میهن است
 
انگیزه مردم به جان آمده در این ماه با تاسی به حماسه حسینی، برای مقابله با نظام ولایت دوچندان است و رژیم این را به‌خوبی می‌فهمد زیرا تجربه سال 88 و قیام مردم در تاسوعا و عاشورا را در کارنامه خویش دارد. قیامی که لرزه سرنگونی به سراپای رژیم افکند.

 

بعبارت دیگر اگر ‌چه رژیم آخوندی با دجالگری خاص خود تلاش می‌کند تا سوء‌استفاده خود را از ا مراسم محرم داشته باشد، اما با توجه به منفوریت رژیم، مردم نیز فرصت را مغتنم شمرده و ضمن برزگداشت قیام حسینی، به‌دنبال این هستند تا خشم و انزجارشان را از رژیم ابراز کنند.
 
نیروی انتظامی رژیم برای مقابله با این واقعیت، امسال پیشاپیش برای برگزاری مراسم قاعده و ضابطه تعیین کرده و آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه رژیم نیز گفته است که: ”حتماً باید نظم و انضباط رعایت شود“.
 
زهره طیب‌زاده نماینده مجلس رژیم به مسئولان قضاییه رژیم توصیه می‌کند: ”باید مسئولان قوه قضاییه و نیروی انتظامی به‌طور جدی و قاطع با برهم‌زنندگان عزاداریهای محرم برخورد کنند“.
 
قاعدتاً کسانی که عزاداریهای محرم مد نظر این نماینده مجلس ارتجاع را به هم می‌زنند، مردم و جوانان عاصی از حاکمیت آخوندی هستند که با نوحه ها و شعارهای انقلابی خود، میز مداحان و ایادی رژیم در هیأتهای عزاداری را به هم می‌زنند تا جایی که یک مهره حکومتی دیگر توصیه می‌کند شعارها و نوحه ها ”با نیروی انتظامی و اداره اطلاعات هماهنگ“ شوند.
 
امام جمعه رژیم در رشت نیز ترس و وحشتش را از عزاداری جوانان چنین بیان می‌کند ”طولانی شدن عزاداریها تا پاسی از شب از آسیب‌های این مراسم است“. (روزنامه حمایت 25مهر94)
 
سرهنگ پاسدار مراد مرادی از سرکردگان انتظامی تهران بزرگ نیز طی مصاحبه‌یی با خبرگزاری حکومتی مهر می‌گوید ”پلیس یاران محرم در کنار مأموران پلیس راهور، امنیت دسته‌های عزاداری و برقراری نظم و امنیت را بر عهده‌دارند“.
این پاسدار بر کنترل هرچه بیشتر دسته‌های عزاداری تأکید کرد و گفت: مسیرهای عزاداری در سطح مناطق تهران شناسایی شده است. (خبرگزار مهر21مهر94)
 
نفس تشکیل نهاد سرکوبگر خاص این ماه به‌نام ”پلیس یاران محرم ”بیانگر وحشت بی‌حد وحصر آخوندهاست.
البته این‌که وحشت اصلی رژیم از محرم و مراسم آن در کجاست توسط معاون سرکرده عملیات فرماندهی انتظامی قزوین و آخوند مکارم شیرازی بیان شده است.
مقام نیروی انتظامی قزوین به صراحت از فعالیتهای مقاومت ایران در ایام محرم ابراز وحشت می‌کند آنجا که می‌گوید ”: متولیان هیأتهای مذهبی از نفاق‌پراکنی مناعد جلوگیری کنند“.
 
خبرگزاری سپاه (فارس) 21مهر94 ازقول این مهره سرکوب رژیم می‌نویسد: ”محبعلی با اشاره به هوشیاری مناعد (معاندین) و منافقان در خارج از کشور برای معکوس جلوه دادن این مناسبتها به نفع خود، یادآور شد: با افزایش کاربران فضای مجازی و نشر سریع اطلاعات در این فضاها، امیدواریم نقش روحانیت و متولیان هیأتهای مذهبی در اصلاح رفتار نامناسب بعضی از عزاداران پررنگ شده و با دشمنان نظام جمهوری اسلامی که در پوشش عزاداران در ایام محرم و صفر ظاهر می‌شوند، مقابله شود“.
 
آخوند مکارم شیرازی نیز در دیدار با مدیرکل تبلیغات رژیم در استان قم و به‌اصطلاح اعضای شورای هیأتهای مذهبی استان قم گفته است: ”خطر نفوذ دشمنان در هیأتهای مذهبی جدی است“ (سایت تابناک 25مهر94)
 
ملاحظه می‌شود که سوء‌استفاده دجالگرانه از محرم و به‌خصوص روزهای تاسوعا و عاشورا نه تنها گرهی از کارهای رژیم بازنمی کند، بلکه در حال حاضر محرم و روزهای عاشورا و تاسوعا به روزهای کابوس برای رژیم آخوندی و آخوندها تبدیل شده است، و این هم یکی دیگر از بحرانهای رژیم ولایت است که از جمیع جهات به بن‌بست و ته خط رسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24b9ff90-225c-4590-9969-8b5ab375d872"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات