728 x 90

اخبار اعتراضى,

تهران، اهواز، رشت و اسفراین صحنه اعتراضات اجتماعی

-

تجمع اعتراضی در برابر مجلس ارتجاع - آرشیو
تجمع اعتراضی در برابر مجلس ارتجاع - آرشیو
تجمع اعتراضی در مقابل مجلس ارتجاع
بر اساس گزارش دریافتی ازتهران روز سه‌شنبه 21اردیبهشت 95ساعت 11 صبح کارکنان فراردادی وزارت تعاون در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع کنندگان خواستار استخدام رسمی و حقوق پرداخت نشده بودند.

اهواز: اعتراض دستفروشان
مطابق خبر دریافتی از اهواز، صبح روز سه‌شنبه 21اردیبهشت بار دیگر جمعی از دستفروشان خیابان نادری، در اعتراض به نامناسب بودن محل کسب جدید که به‌زور به آنها تحمیل شده است تجمع کردند. این دستفروشان زحمتکش تا کنون چندین بار تجمعهای اعتراضی برگزار کردند و در مواردی با مأموران سرکوبگر رژیم درگیر شدند.
فشار رژیم آخوندی بر این قشر محروم به حدی است که این هفته یکی از دستفروشان خیابان نادری اهواز خود را به زیر قطار انداخت و جان سپرد.

اسفراین: تجمع اعتراضی دانشجویان
دانشجویان مجتمع فنی ـ مهندسی دانشگاه اسفراین رور دوشنبه 20اردیبهشت در مقابل سلف‌سرویس دانشگاه تجمع اعتراضی برپا کردند.
دانشجویان به کیفیت بد غذای سلف‌سرویس و وضعیت نامناسب خدماتی دانشگاه اعتراض کردند. کیفیت غذای دانشگاه بقدری پایین است که قابل خوردن نیست

رشت: تجمع اعتراضی کارگران
روز دوشنبه 20اردیبهشت 95کارگران اداره بازرسی تاکسیرانی رشت در مقابل شورای قلابی شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان اعلام کردند در سال جدید حقوق و مطالبات آنان پرداخت نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1fcf4d1-5b9c-4888-9ec3-99e29bb48201"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات