728 x 90

سوريه,

نگرانی امارات نسبت به وضعیت اسفبار مردم محاصره شده شهر حلب

-

شهر حلب تحت محاصره
شهر حلب تحت محاصره
امارات متحده عربی نسبت به محاصره شهر حلب توسط رژیم جنایتکار اسد و وضعیت اسفبار مردم ابراز نگرانی کرد. امارات همچنین هدف قرار دادن غیرنظامیان و ممانعت از ارسال کمکهای ضروری انسانی به صدها هزار تن از ساکنان محاصره شده به‌خصوص در شرق شهر حلب ابراز انزجار کرد.

خبرگزاری بحرینی بنا گزارش داد: «وزارت خارجه و تعاون امارات طرح سازمان ملل‌متحد برای توقف عملیات نظامی برای مدت 48 ساعت به‌منظور ارسال کمکهای انسانی به غیرنظامیان محاصره شده را مورد تأیید قرار داد و از جامعه جهانی خواست وضعیت انسانی در شهر حلب در صدر توجهات آنها باشد».

این وزارتخانه افزود: «این کشور از نزدیک تماسهای آمریکا و روسیه در مورد سوریه را دنبال می‌کند و امیدوار است که این تماسها برای پایان دادن به درد و رنج مردم سوریه که مراحل مختلفی را طی کرده و به‌ درازا کشیده شده است موفق گردد».

وزارت‌خارجه امارات نیز گفت: «دولت امارات محاصره ظالمانه شهر توسط رژیم اسد و نتایج زیانبار آن روی ساکنان را محکوم می‌کند و مجدداً بر اهمیت راه‌حل سیاسی در سوریه با ”مرجع قرار دادن ژنو 1 ”تأکید می‌کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0950fe11-36a0-4d3f-b9d8-b9e6bb25ebcf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات