728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

ماهواره‌های ”بدتر از خمپاره ”!

-

ماهواره‌های ”بدتر از خمپاره ”!
ماهواره‌های ”بدتر از خمپاره ”!
نظام آخوندی و استبداد ولایت مطلقه فقیه، بنابر ماهیت قرون وسطایی‌اش با هر گونه نوآوری، نواندیشی خصوصاً با نوآوریهای ارتباطی که شاخص پیشرفت علمی در عصر حاضر است سر ستیز و تقابل دارد.

ستیز آخوندها با پیشرفتهای عصر ارتباطات، آنجا مضاعف می‌شود که مرزهای سانسور و اختناق توسط کانال‌های ماهواره‌یی و رسانه‌های اجتماعی شکسته می‌شود. از این‌رو است که سران و مهره‌های رژیم به‌طور مداوم در این زمینه آه و فغان می‌کنند. و نیروهای سرکوب رژیم به‌طور مدام برای جمع‌آوری آنتنهای ماهواره اقدام می‌کنند و شورای عالی مجازی رژیم نیز دائماً در فکر ارتقای سیستم‌های کنترل و سانسور رسانه‌های اجتماعی است.

اما با تمامی تمهیدات سرکوبگرانه و قدرت‌نمایی‌های پوشالی نیروهای سرکوب رژیم، باز هم نمی‌توانند از پس مردم برآیند، و جنتی وزیر سانسور دولت آخوند حسن روحانی اعتراف می‌کند 75 درصد مردم ماهواره می‌بینند.

علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع نیز از تاثیرات ماهواره، رسانه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی آزاد بر مردم، تحت عنوان ولنگاری فرهنگی سوز و گداز می کند و آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران در نماز جمه 8 مرداد95 با تکرار حرفهای خامنه‌ای در زمینه به‌اصطلاح ولنگاری فرهنگی، اعتراف می‌کند که در این زمینه نظام خون به‌جگر شده است.

به اعتراف سردمداران رژیم شبکه‌های ماهواره‌یی و رسانه‌های اجتماعی ضد نظام ارزشهای نظام ولایت‌فقیه را که آخوند صدیقی از آنها به‌عنوان ”اعتقادات و اخلاقیات“ نام می‌برد، مورد تهدید قرار داده‌اند. آخوند صدیقی در این زمینه هشدار می‌دهد: ”بیش از 100 شبکه ماهواره‌یی با زبان فارسی به اعتقادات و اخلاقیات ما می‌تازند. این شبکه‌های مجازی به‌صورت یک رودخانه‌ای در حرکت هستند و هر لحظه به‌صورت سیلی بنیان‌کن در می‌آیند“.

آخوندها و مهره‌های حکومتی آخوندی حتی از فیلمها و کتاب هایی هم که از زیر تیغ سانسور رژیم عبور کرده‌اند هراسان هستند. به‌نحوی که در این رابطه امام جمعه خامنه‌ای می‌گوید: ”برخی از این کتاب‌هایی که چاپ می‌شود و یا چاپ شده مورد ارزیابی دقیق قرار نگرفته‌اند و این مجلات، فیلم‌های سینمایی چون سم و بدتر از ویروس ایدز و سرطان هستند چرا که دین را از بین برده و مملکت را به یغما می‌برند. نباید بگذاریم قضیه آندلس تکرار شده و انقلاب ما را از درون نابود کنند“.

قدرت تخریبی ماهواره و رسانه‌های اجتماعی برای نظام ولایت آن‌چنان مهیب است که صدیقی را وحشت‌زده کرده است: ”در مقابله با این حرکت ددمنشانه که بدتر از خمپاره است، اهتمام ببخشید، چرا که دشمن برنامه دارد تا افکار ما را نابود و هویت فرهنگی‌مان را از ما بگیرند“.

امام جمعه رژیم در اصفهان نیز فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را برای رژیم آخوندی به‌مثابه سم ارزیابی می‌کند.

آخوندها یکبار در جریان قیام سال 88 نقش رسانه‌های اجتماعی در ایجاد و گسترش اعتراضات اجتماعی و قیام مردمی را به عینه تجربه کرده‌اند. بی‌دلیل نیست که آخوند صدیقی نقش آنها را برای نظام آخوندی ”بدتر از خمپاره “ می داند، تا جایی‌که با وقاحت تمام حرکتهای مردمی علیه رژیم را نیز ”حرکتهای دد منشأنه“ ! می‌نامد.

این منشأء هراس نظام آخوندی است که در تمامیتش در مرحله سرنگونی قرار دارد. هراسی پایان‌ناپذیر از آگاهی مردم، پیوند آنها با فرهنگ مقاومت علیه رژیم آخوندی و اطلاع‌رسانی آزاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d9c46af-2603-4959-a4cb-264fdcb3ac04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات