728 x 90

اخبار اعتراضى,

اعتراض و اعتصاب در شهرهای اسلام‌آباد، کرمانشاه، کنگاور، تکاب و طبس

-

دوختن لبان توسط سه نفر از هموطنان یارسانی در جریان سفرآخوند روحانی
دوختن لبان توسط سه نفر از هموطنان یارسانی در جریان سفرآخوند روحانی

اسلام‌آباد غرب – دوختن لبان توسط سه نفر از هموطنان یارسانی در جریان سفرآخوند روحانی به استان کرمانشاه

صبح روز یکشنبه 27تیرماه 95، همزمان با سفر آخوند روحانی به استان کرمانشاه سه نفر از هموطنان پیرو طریقت یارسان در اسلام‌آباد غرب (اعضا مجمع مشورتی) در اعتراض به تبعیض‌های ناروای ایادی رژیم در منطقه ورسیدگی نکردن به خواسته‌هایشان و حل نشدن مشکلاتشان، اقدام به دوختن لبهای خود کردند، اسامی این سه هموطن عبارت است از سیاوش حیاتی، سید امین حیاتی و نوشاد طاهری.
 

اسلام‌آباد – تجمع اعتراضی گروهی از پرستاران و بهیاران بیمارستان موسوم به خمینی

در صبح روز یکشنبه 27تیرماه 95 برگزار شد. این اعتراض همزمان با سفر آخوند روحانی به استان کرمانشاه برنامه‌ریزی شده بود. پرستاران و بهیاران معترض به پرداخت نشدن سه ماه حقوقشان در محوطه بیمارستان تجمع کردند.

کنگاور - تجمع اعتراضی جمعی از معلمین حق‌التدریس

روز یکشنبه 27تیر 95 جمعی از معلمین حق‌التدریس در شهرستان کنگاور در اعتراض به وضعیت نامناسب شغلی، حقوق و ‌دستمزد پایین خود در مقابل آموزش و ‌پرورش تجمع کردند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شهرداری مرکزی کرمانشاه همزمان با سفر آخوند روحانی به کرمانشاه

صبح روز یکشنبه 27تیرماه 95 گروهی از کارکنان شهرداری مرکزی کرمانشاه، همزمان با سفر آخوند روحانی، در محوطه شهرداری کرمانشاه تجمع اعتراضی کرده خواهان پرداخت مطالبات خود شدند.

تکاب ـ کارگران مجموعه طلای آق‌دره تجمع کردند

در پی تعطیل شدن دو واحد استحصال و معدن طلای آق دره صبح روز یکشنبه 27تیر ماه 95 حدود ۸۰۰ کارگر این معدن برای مشخص شدن وضعیت شغلی‌شان مقابل فرمانداری شهرستان تکاب تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان رفع تعطیلی از این واحد ها شدند.

طبس - تجمع عده‌یی از مردم طبس مقابل فرمانداری

روز 27تیرماه 95 عده‌یی از مردم طبس در پی انتقال برخی از اموال شهرستان طبس به بیرجند برای ملاخور کردن آن تجمع اعتراضی برگزار کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7107b6f8-d740-44a1-80af-6e24fa34b41b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات