728 x 90

اخبار اعتراضى,اخبار دانشجویی,حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران

-

دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
بیانیه جمعی از دانشجویان هوادار دانشگاههای تهران هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران:
باز هم موشک باران مجاهدان لیبرتی، باز هم بی‌عملی و بی‌مسئولیتی مجامع بین‌المللی، دولت آمریکا و عراق و باز هم سکوت و خیانت.
برای مقاومت و هواداران آن قابل پیش‌بینی بود که خامنه‌ای مفلوک و زهر خورده همراه روباه بنفش می‌خواهند باز هم تضادها و گسل‌های لاینحل رژیم در منطقه و درون خود را با ریختن خون مجاهدان لیبرتی غیرفعال نمایند. سناریو نخ نما شده تجمع مزدوران وزارت نجاست اطلاعات تحت عنوان خانواده در ورودی لیبرتی طی هفته‌های اخیر، قطع ورود غذا، سوخت، دارو و امکانات مورد نیاز مجاهدان طی چند روز اخیر و هشدارهای مکرر مقاومت به مجامع بین‌المللی نسبت به قریب‌الوقوع بودن حمله مجدد به لیبرتی نشان از خیز مجدد رژیم و نیروی تروریستی ضدقدس آن داشت که طی ماههای گذشته با تلفات و شکستهای سنگینی در جبهه‌های مختلف در سوریه و عراق روبه‌رو بوده است.
آری، ابوداعش برخلاف به ساحل نشستگان بی‌عار تنها آلترناتیو و تهدید اصلی خود را به‌خوبی می‌شناسد و بدین جهت است که با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و توافقنامه‌های بین‌المللی به هر خس و خاشاکی چنگ می‌زند تا به این مقاومت ضربه‌ای وارد نماید، چرا که در میدان جنگ بین خلق و ضدخلق تنها و تنها دو نیروی عینی و اصلی وجود دارد و آن مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران است و رژیم ابوداعش آخوندی.
بیچاره شب پرستان، گمان می‌کنند با موشک و محاصره می‌توانند اراده و ایمان انسانی را به زانو در آورند.
زهی خیال باطل
و براستی که این بار نیز سازمان و مجاهدان لیبرتی با هوشیاری کامل سیلی محکمی بر دهان ولی‌فقیه ارتجاع کوبیدند. با آمادگی کامل در برابر این حمله و حداقل خسارت جانی.
ما دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران ضمن ابراز تنفر و انزجار خویش از این حمله رذیلانه به مجاهدان لیبرتی، به ولی‌فقیه ارتجاع می‌گوییم که این عمل شنیع، تعهد ما را به سازمان و مقاومت برای جنگ صد برابر با رژیم زهر خورده تو بالا و بالاتر می‌برد و خواهد برد و همچنین به سازمان مجاهدین خلق و همه هواداران آن در سرتاسر جهان می‌گوییم که بی‌صبرانه چشم انتظار 19 تیر و گردهمایی بزرگ سالانه ایرانیان آزادیخواه در پاریس هستیم تا پایه‌های بیت‌العنکبوت خامنه‌ای به لرزه در آید.

جمعی از دانشجویان هوادار دانشگاههای تهران سازمان مجاهدین خلق ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40ced5d8-eea2-4a5f-8ff7-6007d725c7e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات