728 x 90

اخبار کارگری,زندانیان سیاسی,شكنجه زندانيان,

حمایت اتحادیه کارگران خدماتی بریتیش کلمبیا در کانادا از زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده

-

حمایت اتحادیه کارگران خدماتی بریتیش کلمبیا در کانادا از زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده
حمایت اتحادیه کارگران خدماتی بریتیش کلمبیا در کانادا از زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده
رئیس اتحادیه کارگران خدماتی بریتیش کلمبیا در کانادا طی نامه‌یی از اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده حمایت کرده و خواستار آزادی فوری او شده است.

در نامه استفانی اسمیت آمده است: ”من از جانب ٧٠ هزار عضو اتحادیه کارگران خدمات بریتیش کلمبیا در کانادا این نامه را با تأکید بر خواست آزادی فوری و بدون قید و شرط کارگران زندانی و همه زندانیان سیاسی در ایران به شما می‌نویسم.
ما همبستگی خود را با کارگر زندانی، جعفر عظیم‌زاده و خواستهایش اعلام می‌کنیم.
او باید فوراً و بدون قید و شرط آزاد شود. ما همبستگی خود را با کارگران ایران اعلام کرده و خواستار آزادی فوری و بدون قید شرط کارگران زندانی و همه زندانیان سیاسی در ایران هستیم. احکام زندان برای کارگران زندانی و همه فعالان سیاسی باید لغو شود. و هر نوع تهدید و پرونده‌سازی امنیتی باید فوراً متوقف شود.

ما اذیت و آزار فعالان کارگری و فعالان سیاسی در ایران را محکوم می‌کنیم.
ما از مبارزات کارگران و مردم ایران برای آزادی، حق تشکل، حق اعتصاب و داشتن یک زندگی خوب و برابر و عادلانه و انسانی حمایت می‌کنیم.“

لازم به یادآوری است زندانی سیاسی جعفرعظیم‌زاده در اعتراض به امنیتی کردن فعالیتهای صنفی از روز جمعه 10اردیبهشت دست به اعتصاب‌غذای نامحدود زده و خواستار رفع اتهامات امنیتی از خود و هم صنفان خود شده است.
وی که در پنجاه و سومین روز اعتصاب‌غذای خود به‌سر می‌برد روز یک شنبه 30خردادماه بر اثر وخامت حالش پس از انجام آزمایشات پزشکی به دستور پزشکان از بخش اورژانس بیمارستان سینا به بخش جراحی انتقال یافت.

زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده، رئیس هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در اسفندماه سال ۹۳ از سوی بیدادگاههای رژیم به‌ریاست دژخیم صلواتی به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور، اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، همچنین به علت جمع‌آوری طومار اعتراضی چهل هزار نفری کارگران و تجمعات در مقابل مجلس رژیم، به شش سال زندان محکوم گردیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1d97eb5-8533-46fb-b974-4854fcab806f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات