728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,

اعلام اعتصاب‌غذای افشین بایمانی در همبستگی با سایر زندانیان

-

افشین بایمانی زندان گوهردشت
افشین بایمانی زندان گوهردشت
زندان گوهردشت - 15 خرداد- زندانی سیاسی افشین بایمانی در نامه‌یی با اعلام اعتصاب‌غذا در همبستگی با سایر زندانیان سیاسی اعتصابی محبوس در زندانها نوشت:
هموطنان عزیز در 2 بامداد چهارشنبه مصادف با ۱۳۹۵/۳/۱۲ در اثر حمله قلبی اینجانب را به بیمارستانی در کرج اعزام کردند، اما با وجود ازدحام بیماران در آن محل مجبور شدم که تمام مدتی که در بیمارستان بودم در روی یک صندلی با دست بند و پابند نشسته و در نهایت بدون هیچ‌گونه رسیدگی و درمان به زندان عودت شدم، در حالی که به‌شدت از ناراحتی قلبی و ریوی رنج می‌برم. در همین حال شنیدم تعدادی از زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف کشور در اعتراض به فشارهایی که به طرق مختلف بر آنها وارد شده دست به اعتصاب‌غذا زده‌اند. این حس درد مشترک که من با گوشت و پوست خود آن را لمس کردم مرا مکلف می‌سازد که برای اعتراض به وضعیت خودم و حمایت از دوستان اعتصابی از جمله مریم نقاش زرگران در زندان اوین، مسعود عرب چوبدار، جعفر عظیم‌زاده، محمد عبداللهی، امیر درستی، محمدصدیق کبودوند، احسان مازندرانی و... از روز شنبه ۱۳۹۵/۳/۱۵ دست به اعتصاب‌غذا بزنم.

افشین بایمانی - زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10931f30-1200-4f17-8ed3-833d1bdd8159"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات