728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار خاورمیانه,

هلاکت سرکرده گردان تکاوران لشکر عملیاتی ١٦ قدس سپاه در سوریه

-

هلاکت جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاوران لشکر عملیاتی 16 موسوم به قدس سپاه در سوریه
هلاکت جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاوران لشکر عملیاتی 16 موسوم به قدس سپاه در سوریه
به گزارش رسانه‌های حکومتی پاسدار جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاوران لشکر عملیاتی ١٦ نیروی تروریستی قدس سپاه در جنوب حلب در سوریه به هلاکت رسیده است. همین رسانه‌ها خبر هلاکت پاسدار دیگری به نام محمد زلفی را نیز داده‌اند.

تلویزیون الجزیره به‌نقل از منابع خبری در صحنه نبردی که بامداد شنبه در جنوب حلب جریان داشته اعلام کرد علاوه بر پاسدار جهانگیری و زلفی، اجساد شمار بیشتری از شبه‌نظامیان وابسته به رژیم نیروی تروریستی قدس در صحنه نبرد دیده شده است. بر اساس همین گزارشها بیش از ده تن نیز به اسارت درآمده‌اند.

تلویزیون الجزیره به‌نقل از همین منابع افزود که خسارات وارد به نیروهای رژیم ایران بیشتر از خساراتی است که دو هفته پیش در نبرد خان طومان، به این نیروها که از مازنداران بودند، وارد شد.

تلویزیون الجزیره می‌افزاید روش رژیم ایران معمولاً این است که ابتدا کشته شدن فرماندهان بالاتر را اعلام می‌کند و سپس به‌تدریج کشته‌های بیشتر در میان شبه‌نظامیان و مزدورانش را نام می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0114f53-13de-4abf-8d16-2c99f6872723"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات