728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آصفری: مشکل و دغدغه مردم تورم و گرانی و تعطیلی صنایع است، نه برجام داخلی!

-

محمد حسن آصفری
محمد حسن آصفری
محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، با اعتراف به تورم، گرانی و تعطیلی کارخانه‌ها، سیاستهای اقتصادی آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت: «اکنون مشکل مردم اشتغال، گرانی، تورم و تعطیلی صنایع ماست؛ دغدغه مردم مسایل اقتصادی است، نه برجام داخلی!»

وی که روز دوشنبه 27اردیبهشت با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: «اگر دولت از طرح برجام‎ها، به‌دنبال مسائل سیاسی است، مطمئناً کسی از این موضوع دفاع نخواهد کرد» .

آصفری در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مشاور فرهنگی رژیم مبنی بر این‌که روحانی برجام داخلی را ادامه می‌دهد، با نگرانی از برجامهای بعدی گفت: «اگر برجام داخلی و 2 به‌دنبال حل اشتغال مردم، کم کردن تورم، کاهش گرانی‎ها، کم کردن حقوق‎های چند میلیونی و جلوگیری از پرداخت‎های چند ده میلیونی، حل مسائل مسکن مردم، باشد؛ هم مردم و هم مسئولان از آن دفاع و حمایت می‎کنند!» .

بیشتر بخوانید:

کسانی‌که توان تحقق برجام را ندارند باید شرمنده شوند

27اردیبهشت 95: آخوند روح الله حسینیان عضو کمیسیون اصل نود مجلس ارتجاع در واکنش به سخنان رفسنجانی که گفته بود اگر دستاوردهای برجام منتشر شود منتقدان برجام باید شرمنده شوند گفت: «برخلاف اظهارات هاشمی دست‌اندرکاران برجام باید شرمنده شوند که تا این حد به مردم قول دادند، حتی خود رئیس‌جمهور بیان کرد که آب‌رسانی این ملت نیز با برجام حل می‎شود» .

وی افزود: «اکنون مشاهده می‎کنیم که تحریم‎ها به قوت خود باقی است و آمریکا بر تحریم‎ها اصرار می‎کند، بانک‎های اروپایی نیز به‌دلیل فشارهای خزانه‎داری آمریکا جرأت معامله و قرارداد را عملاً با ایران ندارند» .

آخوند روح الله حسینیان همچنین گفت: «این افرادی که با دادن وعده‎های فراوان به مردم که حتی مشکلات اقتصادی، درمانی و بسیاری از مشکلات را با برجام می‎خواستند حل کنند، اکنون نگاهی به واقعیت‎ها، وضعیت بازار و معاملات و تجارت خارجی جمهوری اسلامی ‌بیندازند؛ حتماً اگر ذره‎ای غیرت داشته باشند شرمنده خواهند شد» . وی با زیر ضرب بردن باند رفسنجانی – روحانی گفت: «از خود رفسنجانی گرفته تا رئیس‌جمهور و افرادی که به مردم قول دادند و الآن توان هیچ کاری را ندارند باید شرمنده ملت باشند» .

این عضو مجلس ارتجاع به عدم استقبال از آخوند روحانی در شهرها اشاره کرد و گفت: «علت آن، عملکرد و قول‎هایی است که دولت به مردم داده مبنی بر این‌که صد روزه مشکل اقتصادی کشور را حل می‎کند، وقتی برجام به تصویب برسد همه مشکلات کشور حل می‎شود اما هیچ‌کدام محقق نشد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99479c69-a53c-4256-923d-3997a7d519b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات