728 x 90

انتخابات,

نظارت بر انتخابات، صرفاً بر عهدهٴ شورای نگهبان است؛ چرا؟

-

شورای نگهبان ارتجاع
شورای نگهبان ارتجاع
تلویزیون رژیم 40دقیقه پس از شروع رأی‌گیری اطلاعیه‌ای از شورای نگهبان قرائت کرد با این مضمون که نظارت بر انتخابات صرفاً بر عهدهٴ شورای نگهبان است، هیچ شخص یا مجموعه‌یی تحت عنوان نظارت یا هر عنوان دیگر، حق نظارت بر امر انتخابات را نخواهد داشت».

واقعیت این است که این اطلاعیه نشان می‌دهد جنگی که پیش‌بینی می‌شد خیلی زودتر از زمانی که انتظار می‌رفت شروع شده است. به‌دنبال این اطلاعیه یکی دو ساعت بعد شورای نگهبان اطلاعیهٴ دوم خود را هم صادر کرد و در راستای همین جنگ، شماره تلفنهایی را برای دریافت شکایت و گزارش از تخلفات اعلام کرد. از طرف دیگر معاون مدیرکل انتخابات شورای نگهبان هم امروز اعلام کرد که شورای نگهبان حدود 300هزار ناظر در 430 شهرستان و 207 حوزه انتخابیه در کل کشور را به‌کار گرفته است.

جالب است که پریشب رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روحانی در تلویزیون رژیم از آمادگی و بسیج یک میلیون نفر برای امور اجرایی انتخابات خبر داد و همچنین گفت که برای هر شعبه یک بازرس گذاشتیم. بنابراین با این وضعیت، با یک لشکرکشی و جنگ درست و حسابی مواجه هستیم، که یک طرف آن وزارت کشور آخوند روحانی با یک قشون یک میلیونی، و از طرف دیگر هم شورای نگهبان است با یک قشون 300هزار نفری... !

نکته جالب در اطلاعیه شورای نگهبان این است که گفته نظارت بر انتخابات صرفاً بر عهدهٴ شورای نگهبان است و هیچ احد دیگری حق نظارت ندارد! به‌واقع اگر بحث، بحث نظارت است، بگذارند هر کس که می‌خواهد نظارت کند! چه اشکالی دارد؟ پس لابد خیالاتی دارند که می‌گویند هیچ‌کس بجز شورای نگهبان حق نظارت ندارد!
 
بنابراین روشن است که ناظران وزارت کشور که در کنترل باند مقابل است، موی دماغ شورای نگهبان خامنه‌ای هستند و باید دستشان کوتاه شود که البته آنها هم به این آسانی تسلیم نخواهند شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e92bec3-33a7-402f-a332-82e5eea5ae28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات