728 x 90

تشدید سرکوب ,

موج دستگیری جوانان هموطن عرب در استان خوزستان

-

دستگیری و بازداشت هموطنان عرب اهوازی
دستگیری و بازداشت هموطنان عرب اهوازی
نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی طی هفته گذشته و در آستانهٴ سالگرد اعتراضات مردم خوزستان در سال84، تعدادی از هموطنان عرب در خوزستان را دستگیر کردند که از سرنوشت برخی از آنان اطلاعی در دست نیست.

بنا‌به خبرهای منتشر شده هشت تن از این هموطنان روز یکشنبه 22فروردین 95 در مناطق ”ویس“ و ”مویلحه“ در شمال شهر اهواز دستگیر شدند.

در موج دیگری از این دستگیریهای سرکوبگرانه در تاریخ 25فروردین نیز سه تن از اهالی ”آهن افشار“ اهواز به نامهای سجاد هلالی ۲۷ ساله، عبدالله حزباوی ۲۴ ساله، «سجاد حیدری» و هم‌چنین تعدادی از هموطنان در شهر شوش دستگیر و روانه زندانهای رژیم آخوند شدند.

اسامی تعداد دیگری از دستگیر‌ شدگان در شهر شوش عبارتند از: علی دبات ۱۸ ساله، علی کعبی ۲۷ ساله، میلاد دبات ۲۲ ساله، فیصل دبات ١٧ ساله و مصطفی دبات ١٧ ساله.

لازم به یادآوری این موج دستگیرهای سرکوبگرانه در وحشت از برپایی تجمعات در بزرگداشت وقایع سال 84 در برخی شهرهای این استان است که منجر به جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عرب، توسط دژخیمان خامنه‌ای در این استان شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f760a88-89c3-4f5f-a934-63e01be3fb21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات