728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران - اعتصاب و اعتراض اصناف، کارگران و رانندگان تاکسی

-

اعتصاب تاکسی ‌داران
اعتصاب تاکسی ‌داران
روز دوشنبه 18آبان 94 اعتصاب و اعتراض اقشار مختلف در تهران ادامه داشت:

اعتصاب در راسته مغازه‌های ناصر خسرو
صبح روز دوشنبه 18آبان 1394، کسبه خیابان ناصر خسرو تهران از سمت بازار 15خرداد تهران، در اعتراض به میزان مالیات و همچنین ممنوعیت حرکت وسایل نقلیه، به بهانه پیاده‌روسازی دست به اعتراض و اعتصاب زدند، این اعتصاب در حالی رخ داده که قرار بر بازدید چند تن از کارگزاران حکومتی از این محدوده و بازار تهران بوده است.

یکی از کسبه ناصرخسرو گفت: علاوه بر رکود شدید بازار ایران، این پیاده‌رو‌سازی نیز کمر بازاری را شکسته، از یک سو هزینه این کار را از ما اخاذی می‌کنند و از سوی دیگر فروش برون شهری ما را به‌خاطر مشکلات ایجاد شده در باربری، نصف کرده است.

تعطیلی بازار شادآباد هم‌چنان ادامه دارد
روز دوشنبه 18آبان 94 آهن‌فروشان بازار شادآباد اعلام کردند که تعطیلی این بازار در اعتراض به مالیاتهای سنگین حکومتی هم‌چنان ادامه دارد و یکسری از آهن‌فروشان هم اعلام ورشکستگی کرده‌اند.

اعتصاب همزمان رانندگان تاکسی و مسافران
صبح روز دوشنبه 18آبان 1394، جمعی از رانندگان تاکسی در تهران دست به اعتصاب زدند.
بنا‌ به گفته یکی از تاکسیداران، این اقدام در پی فراموشی وعده‌های داده شده به راننده‌های تاکسی است که قرار بود سهمیه‌های بنزین بیشتر، به آنها تعلق گیرد ولی دولت نه تنها هیچ اقدامی برای تغییر این وضعیت نکرده بلکه برای بیمه و بازنشستگی رانندگان تاکسی نیز اقدامی نکرده است. اعتصاب تاکسی‌داران، اعتراض شهروندان مسافر را در تجریش و ونک و سید خندان برانگیخت.

کارگران و کارکنان تام ایران خودرو طی هفته گذشته دوبار دست به تجمع اعتراضی زده‌اند.
یکی از کارگران ایران خودرو گفت که کارگران و کارکنان شرکت تام ایران خودرو که قرار است ماه آینده اخراج شوند، تابه‌حال دو تجمع اعتراضی در روزهای یکشنبه 10آبان و سه‌شنبه 12آبان برگزار کرده‌اند. این کارگران گفته‌اند تا حصول خواسته‌هایشان به تجمعات اعتراضی خود ادامه می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b9e37ee-2669-4359-a72e-e81a48dac597"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات