728 x 90

اخبار اعتراضي,

۵رشته اعتراض و اعتصاب در شهرهای مختلف کشور

-

تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان قراردادی اداره فرهنگ و ارشاد
صبح روز پنجشنبه 30مهر 94، تعدادی از کارکنان قراردادی اداره فرهنگ و ارشاد رژیم در ایلام، در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه دستمزد اضافه کاریشان در محل مدیریت اداره تجمع کردند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شرکت هانه کوان غرب گستر
صبح روز پنجشنبه 30مهر 94، تعدادی از کارگران شرکت هانه کوان غرب گستر، از کار اخراج شدند، کارگران اخراجی بلافاصله در محل دفتر این شرکت در خیابان جعفری، دست به تجمع اعتراضی زدند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از نیروهای شرکتی اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی
صبح روز پنجشنبه 30مهر 94 گروهی از نیروهای شرکتی اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی سنندج در اعتراض به نگرفتن حقوق شهریورماه در محل امور مالی این اداره در میدان موسوم به 12فروردین تجمع اعتراضی برپاکردند.


بیستون - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت گلزار
صبح روز پنجشنبه 30مهر 94 کارگران شرکت گلزار بیستون، تولیدکننده انواع دستمال کاغذی، (درشهرک صنعتی بیستون)، در اعتراض به پرداخت نشدن حق اضافه کاریشان در محل شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شهرداری منطقه یک
صبح روز پنجشنبه 30مهر 94، جمعی از کارکنان شهرداری منطقه یک سنندج در اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق در محل دفتر شهرداری در خیابان 17شهریور تجمع اعتراضی برپا کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34725b68-c60f-49e4-9478-6c74445f2f07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات