728 x 90

مذاكرات هسته اي,

ابراز وحشت خامنه‌ای از پیامدهای توافق زهرآلود اتمی

-

مذاکرات هستهای 5+1 با رژيم ايران در وين
مذاکرات هستهای 5+1 با رژيم ايران در وين
خامنه‌ای روز چهارشنبه 4شهریور 54 با ابراز وحشت از پیامدهای توافق زهرآلود اتمی «هوشیاری در مقابل تلاش دشمن برای نفوذ پیچیده و تدریجی را، ضرورتی عینی» دانست و گفت: در بحث هسته‌ای، احتمال بی‌توجهی به اهداف دشمنان از جمله‌ی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها است.‌
وی که در دیدار با هیأت دولت رژیم سخنرانی می‌کرد، بر نیاز رژیم برای رفع تحریمها تأکید کرد و افزود: پایان دادن به مذاکرات هسته‌یی یکی از کارهای بسیار مهمی است که انجام شده است. امیدواریم اگر برخی مسائل و مشکلاتی هم وجود دارد برطرف شود.
ولی‌فقیه ارتجاع همچنین نسبت به سیاست نزدیکی با آمریکا که توسط رفسنجانی و باند آخوند روحانی ترویج می‌شود هشدار داد و گفت: باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد.
وی درباره شدت گرفتن جدال میان باندهای رژیم گفت: باید از حاشیه‌سازی و تشتت‌آفرینی دوری کرد و هیچ حرف و سخنی که وحدت را خدشه‌دار کند بر زبان نیاورد.‌.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97fdfd04-dbcb-45bc-8b7a-e55a01a6214a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات