728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی علیه چپاولگری، اختناق و سانسور رژیم در شهرهای تبریز، اسلام‌آباد و تهران + عکس

-

 -
-
صدای اعتراض مردم در نقاط مختلف میهن علیه تمامی سیاستهای رژیم هر روز بلندتر می‌شود. مردم به جان آمده از هر فرصتی برای نشان‌دادن مخالفت خود استفاده می‌کنند:
 
در اسلام‌آباد غرب، امروز سوم مرداد، مردم در اعتراض به نحوه اخاذی رژیم تحت عنوان عوارض شهرداری تجمع اعتراضی برپا کردند.
 
دانشجویان دانشگاه تبریز روز پنجشنبه اول مرداد در اعتراض به سیاستهای سانسور اختناق رژیم دست به اعتراض زدند، ایادی رژیم و مزدوران سرکوبگر تحت عنوان بسیج دانشجویی از برگزاری یک کنسرت جلوگیری کردند و دانشجویان این موضوع را به فرصتی برای ابراز نفرت از سیاستهای رژیم تبدیل کردند.

دو خبر اعتراضی دیگر از دو نقطه تهران در روز جمعه:
صبح جمعه در بام توچال تهران، مردم و جوانان، مزدوران سرکوبگر را که به بهانه‌های آخوند‌ساخته می‌خواستند در توچال فضای اختناق ایجاد کنند به سختی گوشمالی دادند.
 

 

 
صبح جمعه همچنین در بازار مبل ایران در منطقه یافت آباد تهران، جوانان و نگهبانان بازار، در مقابل هجوم مزدوران موسوم به گشت ارشاد همراه با مزدوران راهنمایی رانندگی ایستادگی کرده و با تهدید و شعار و هجوم، مزدوران را از بازار مبل بیرون کردند. مزدوران قصد برهم زدن فضای مردم را به بهانه‌های آخوندساخته بدحجابی داشتند، اما در مواجهه با مقابله جمعی مردم، جوانان و کسبه بازار مبل، وضعیت را به سرکردگان خود گزارش داده و عقب‌نشینی کردند.
 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e740490-0bb4-4af3-bba8-9ad24d4d6850"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات