728 x 90

اخبار سوريه,دخالتهای ایران,

خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه: رژیم ایران اسد را در قدرت نگه داشته است

-

خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه
خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه
خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفت: رژیم اسد فقط توسط رژیم ایران و شبه‌نظامیان اعزامی از سوی این رژیم در قدرت باقی مانده است، در سوریه ما در حال جنگ با رژیم ایران هستیم، بشار اسد به یک مدیر اجرایی برای رژیم ایران تبدیل شده، کسانی که جنگ را در سوریه اداره می‌کنند افسران رژیم ایران هستند، برای اسد ارتشی که از دمشق دفاع کند باقی نمانده است نیرویی که از دمشق دفاع می‌کند شبه‌نظامیان و مزدوران اعزامی از سوی رژیم ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله هستند.
خالد خوجه در رابطه با توسعه طلبی و دخالتهای رژیم ایران و تهدید آن برای کشورهای منطقه گفت: عربستان سعودی مقابله با توسعه طلبی رژیم ایران را در اولویت سیاستهایش قرار داده است، این استراتژی با مصالح انقلاب سوریه روی هم می‌افتد. عربستان سعودی و کشورهای خلیج (فارس) به‌منظور خلع‌ید از رژیم ایران همراه انقلاب سوریه قرار می‌گیرند.
رئیس ائتلاف ملی سوریه در این مصاحبه افزود: ما اکنون شاهد یک تغییر استراتژیک در کل منطقه و نزدیک شدن مواضع عربستان سعودی و ترکیه هستیم که به سمت تشکیل یک محور جدید در منطقه پیش می‌رود و در آینده کشورهای فعال مجموعه دوستان سوریه از جمله فرانسه، آلمان و قطر نیز به آن خواهند پیوست. تشکیل این محور باعث گسترش حمایت از انقلاب سوریه و از جمله حمایت نظامی از آن خواهد شد.
خالد خوجه همچنین در یک بیانیه جداگانه با محکوم کردن اعدام وحشیانه خلبان اردنی توسط داعش، تأکید کرد تنها راه از میان برداشتن تروریسم رژیم اسد و داعش حمایت و تقویت ارتش آزادی سوریه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a917979e-17ce-4724-876f-5d9cfd5f2cf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات