728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار امريكا,

سناتور تام کاتن: رژیم ایران درست مانند داعش است

-

سناتور  تام کاتن
سناتور تام کاتن
واشینگتن پست 14ژانویه نوشت:
تام کاتن ، سناتور جمهوریخواه از ایالت آرکانزاس در یک سخنرانی در بنیاد هریتج گفت:
«رژیم ایران یک رژیم استبدادی اسلام‌گرا است. به‌محض رسیدن به قدرت، از اولین اقدامات آن اشغال خاک آمریکا - یعنی سفارتمان در تهران - و به‌گروگان‌گرفتن آمریکاییان به مدت پیش از یک سال بود؛ یک اقدام جنگی که هرگز به‌طور کامل پاسخگوی آن نبوده است.
در قانون اساسی رژیم ایران آمده است که ارتش و سپاه پاسداران ”مسئول اجرای مأموریت ایدئولوژیک جهاد در راه خدا است. یعنی گسترش حکومت قانون خداوند در سراسر جهان“ ... .

رژیم ایران درست مانند داعش در جنگ با غرب است. همزمان با حکومت بر یک دولت استبدادی و سرکوبگر در ایران، رژیم ایران، در حالی‌که به گفته وزارت‌خارجه خود اوباما، هم‌چنان بدترین دولت مروج تروریسم درجهان است، ”بسیاری از عملیاتهای خود را از طریق مزدوران تروریستش بر علیه آمریکا یا متحدان ما اجرا می‌کند».

سناتور تام کاتن تصریح می‌کند که رژیم ایران تأمین کننده اصلی سلاح و پول سازمانهای پست فطرت تروریستی است. این رژیم از بنیادگرایان در یمن حمایت کرده، و هزاران شبه‌نظامی خود را به سوریه اعزام کرده است تا رژیم غیرقانونی بشار اسد را سر پا نگه دارد. در حالی‌که رژیم ایران مایل است رجز خوانی کند که به مبارزه علیه داعش پیوسته است، این کار را فقط برای حفاظت از حکومت بشار اسد کرده است. این رژیم تهدید کرده که در صورت حمله نیروهای آمریکایی به رژیم اسد، به نیروهای آمریکایی که علیه داعش می‌جنگند، حمله خواهد کرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e62727c-e491-4ddc-b3eb-d43868d621e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات