728 x 90

پتک کوبنده تحریم سراسری و اعترافهای ناگزیر رژیم

سوت و کور بودن حوزه‌های انتخاباتی
سوت و کور بودن حوزه‌های انتخاباتی

پتک کوبنده تحریم سراسری و اعترافهای ناگزیر رژیم

پاسدار قالیباف

اگر وضع اقتصادی کشور رونق داشت و اگر بداخلاقی‌های سیاسی نبود

نرخ مشارکت در همین دوره نیز متفاوت می‌شد

 

کارشناس باند غالب:

بعید است که قالیباف بتواند ریاست مجلس را در اختیار داشته باشد

 

نفر سی‌ام لیست تهران در اسفند ۹۸

از نفر اول لیست اسفند ۱۴۰۲ رأی بیشتری آورده بود

 

مرعشی سر باند حزب کارگزاران

انتخابات این دوره هیچ برنده‌یی تا این لحظه نداشته است

یعنی نظام با همه تأکیداتی که مقام معظم به‌صورت مکرر داشت

دستاوردی مناسب با چنین سرمایه‌گذاری نداشته است

 

عضو سابق مجلس رژیم

شورای نگهبان صلاحیت افرادی را تأیید کرد

که حتی خانواده‌هایشان به آنها رأی ندادند

دولت و مجلس از وضعیت یکدستی به همدستی تبدیل شدند

 

روزنامه حکومتی اعتماد:

ادامه این روند منجر به ظهور رادیکالیسم در هر دو سو خواهد شد

و تاب‌آوری جامعه را در برابر بحرانها و چالشها کاهش می‌دهد

 

رسانه حکومتی بهار نیوز:

این‌که شکست مفتضحانه در انتخابات را پیروزی جلوه می‌دهند

و ابراز خوشحالی می‌کنند خیلی اتفاق عجیبی نیست

اینان برای اشتباهی که باعث شد غزه با خاک یکسان

و یک میلیون انسان آواره شوند هم جشن گرفته بودند

 

پاسدار قالیباف در اولین جلسه مجلس ارتجاع پس نمایش انتخابات قلابی رژیم و شوک ناشی از شکست شعبده انتخاباتی گفت: اگر وضع اقتصادی کشور رونق داشت و اگر بداخلاقی‌های سیاسی نبود نرخ مشارکت در همین دوره نیز متفاوت می‌شد.

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲:

انتخابات شکوهمند مجلس در میانه تحریم‌های داخلی و خارجی چنان با نقش آفرینی مردم برگزار شد که همه ما را به‌طور مضاعف متوجه مسئولیت‌های خود کرد این مشارکت با و جود طراحی‌های گوناگون دشمنان حقیقتاً برآمده از وطن دوستی و علاقه به امنیت کشور و آگاهی سیاسی بود آنهایی که از حق رأی خود استفاده کردند مأجورند و البته ما در مورد هم‌وطنانی که به هر دلیل در این انتخابات مشارکت نکردن هم مسئول هستیم ما به‌خوبی می‌دانیم که اگر وضع اقتصادی کشور رونق داشت و اگر بداخلاقی‌های سیاسی نبود نرخ مشارکت در همین دوره نیز متفاوت می‌شد مردم با صندوق رأی قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند با توجه به تقسیم کاری که برای تمرکز بر مسائل واقعی با قوه مجریه داریم باید بدانیم هر گونه اختلاف‌افکنی حاشیه‌روی دوقطبی سازی قابل‌قبول نیست بلکه علاوه بر مسئولیت وجدانی و شرعی نارضایتی مردم را نیز به دنبال...

 

در همین حال، یک کارشناس باند حاکم پیش‌بینی کرد که کشمکشها و تشدید جنگ گرگها در ترکیب جدید مجلس ارتجاع ادامه خواهد یافت. وی گفت: فراکسیون اکثریت در مجلس آینده وجود ندارد و بعید است که قالیباف هم بتواند ریاست مجلس را در اختیار داشته باشد. به نظر می‌رسد این کشاکش‌ها در مجلس ادامه پیدا کند.

(اصلاحات نیوز رژیم ۱۵اسفند)

 

آخوند حمید رسایی نیز که به‌عنوان نفر شماره ۳ از تهران در نمایش انتخابات قلابی وارد مجلس ارتجاع شد، از همان ابتدا خواهان تغییر قالیباف از ریاست مجلس و هیأت‌رئیسه مجلس رژیم شد. وی گفت:

خب این چه جوری محقق میشه. ما چطوری می‌تونیم در مجلس دوازدهم این تضمین رو بدیم این تغییر و تحولی که مطالبه شما هست رو محقق بکنیم. یکی از راه‌هایش اینه که ما ویترین مجلس دوازدهم رو باید تغییر بدیم. در تغییر هیأت‌رئیسه مجلس، کمیسیونهای مجلس مراکز اصلی مجلس مثل مرکزی پژوهشها باید شاهد یک تغییر و تحول جدی باشند. چرا من این رو می‌گم به‌دلیل این‌که شما به کیفیت رأی مردم رو نگاه می‌کنید شاهد این هستید شما که چهار سال قبل به‌عنوان منتخب اول مردم تهران قرار گفتند در این انتخابات دو سوم آرای آنها کاهش پیدا کرد در حالی که اینها ویترین مجلس یازدهم بودند. این کاهش دو سومی منتخب اول مجلس یازدهم در این مجلس پیام داره.

(خبرگزاری انتخاب رژیم ۱۵اسفند)

 

مرعشی، سر باند حزب کارگزاران گفت: «انتخابات این دوره مجلس کاملاً متفاوت بود و هیچ برنده‌ای تا این لحظه نداشته است، یعنی نظام با همه تأکیداتی که مقام معظم به‌خصوص در دو ماه اخیر به‌صورت مکرر درباره اهمیت مجلس در صحبت‌هایشان داشتند، دستاوردی مناسب با چنین سرمایه‌گذاری‌ای نداشته است».

وی افزود: با چنین شکافی که میان دولت و ملت به‌وجود آمده، انتظار بهبودی شرایط ایران را نمی‌توانیم داشته باشیم. ظاهراً آرای باطله در تهران حدود ۵۰۰ هزار رأی بود.

(سایت عصر ایران رژیم ۱۵اسفند)

 

علیرضا بیگی عضو رد صلاحیت شده مجلس ارتجاع در آستانه برگزاری انتخابات قلابی رژیم، عدم شرکت در این نمایش را کابوسی برای حکومت آخوندی توصیف کرد.

ما می‌آییم می‌بینیم این صحنه‌های کم رمق انتخابات در جمهوری اسلامی ایران که اساس اقتدار حکومت بر مبنای اراده خواست مردم در قانون اساسی ذکر شده این را ما بسیار کم جان و بی‌رمق می‌بینیم این برای ما قابل‌تحمل است چه اتفاقی افتاده که ما به یک چنین مصیبتی دچار شدیم که روز انتخابات به جای این‌که روز تجلی اراده مردم بوده باشد تبدیل به یک کابوسی شده

(دیدار نیوز رژیم ۱۴اسفند)

 

‌جعفرزاده: عضو سابق مجلس ارتجاع گفت: اگر آراء باطله را کم کنیم آمار مشارکت در تهران زیر ۱۰درصد می‌شود. میزان مشارکت باعث آبروریزی است. شورای نگهبان صلاحیت افرادی را تأیید کرد که حتی خانواده‌هایشان به آنها رأی ندادند. دولت و مجلس از وضعیت یکدستی به همدستی تبدیل شدند.

(خبرآنلاین رژیم ۱۵اسفند)

 

روزنامه حکومتی اعتماد نوشت: در انتخابات ۱۱ اسفند حذف رقبا را شاهد بودیم. اتفاقی که در عرصه سیاسی در حال رخ دادن است، بسیار عجیب است. شدت یکدست‌سازی در حاکمیت به جایی رسیده که به مرور حتی فضای حداقلی سیاست‌ورزی، خارج از حوزه رسمی حاکمیت و درون جامعه مدنی هم وجود ندارد... ادامه این روند منجر به ظهور رادیکالیسم در هر دو سو خواهد شد و تاب‌آوری جامعه را در برابر بحرانها و چالشها کاهش می‌دهد.

(روزنامه اعتماد رژیم ۱۵اسفند)

 

روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای نوشت: اصول‌گرایان برای پیروز شدن بر یکدیگر مشارکت عمومی را پای برد خودشان ذبح کردند. دوباره تعداد رأی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم را حساب و کتاب کنید؛ نفر سی‌ام لیست تهران در اسفند ۹۸ از نفر اول لیست اسفند ۱۴۰۲ رأی بیشتری آورده بود، یا مثلا حمید رسایی که در انتخابات امسال نفر سوم تهران شده، در اسفند ۹۸ با ۲۱۹ هزار رأی نفر ۳۲ تهران بود و به مجلس نرفت ولی امسال تنها با ۴۸۵ هزار رأی سوم شده است... مقایسه آرای منتخبان تهران در یک دوره چهارساله و نه بیشتر «غم‌انگیز» است.

(روزنامه فرهیختگان ۱۵اسفند)

 

سایت حکومتی خبر آنلاین نیز رأی نفر اول انتخابات تهران، کمتر از رأی نفر ۵۲ انتخابات ۱۳۹۴ است.

(خبرآنلاین رژیم ۱۵اسفند)

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا نیز اعتراف داد که ۴۵ کرسی مجلس رژیم به‌خاطر این‌که کاندیدا از حداقل آرا یعنی ۲۰درصد حوزه انتخابیه برخوردار نبوند، تعیین‌تکلیف نشده است.

(خبرگزاری ایسنا رژیم ۱۵اسفند)

 

روزنامه حکومتی هم‌میهن نوشت: بخش قابل توجهی از مردم پای صندوق نیامدند. بدنه رای‌دهندگان به‌گونه‌یی ریزش کرد که تقریباً به هواداران سنتی رسید.

 

ناصر ایمانی، مهره رسانه‌یی باند حاکم نیز اعتراف کرد: میزان مشارکت، یکی از پایین‌ترین آمارهایی است که ما در این چهل و اندی سال گذشته در انتخابات مجلس شاهد بودیم. مهمترین فاکتور این است که مسئولان مختلف در سطوح مختلف دچار فراموشی زودرس نشوند... آنهایی که فکر می‌کردند نارضایتی عمومی سال گذشته تمام شد باید به نتایج انتخابات نگاه بکنند که نشان‌دهنده این است که تمام نشده است.

(خبرآنلاین رژیم ۱۵اسفند)

 

رسانه حکومتی بهارنیوز نوشت: این‌که شکست مفتضحانه در انتخابات را پیروزی جلوه می‌دهند و ابراز خوشحالی می‌کنند خیلی اتفاق عجیبی نیست. اینان برای اشتباهی که باعث شد غزه با خاک یکسان و یک میلیون انسان آواره شوند هم جشن گرفته بودند و نام یک روز را هم در تقویم گذاشتند طوفان الاقصی.

(بهارنیوز رژیم ۱۵اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1de68016-37d5-4793-b4e9-0992941e070a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات