728 x 90

گزارش كامل ويلپنت 1393,

جان مک کین: هرگز از تعهدم دست نخواهم کشید تا زمانی که تک‌تک ساکنان اشرف و لیبرتی به‌طور آزادنه بتوانند به هرکجا که می‌خواهند بروند

-

جان مک کین
جان مک کین
پیام ویدئویی جان مک‌کین
پیام سناتور جان مک‌کین
کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا ۲۰۰۸
به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
۲۷ ژوئن ۲۰۱۴
باعث افتخار من است که به کنوانسیون بین‌المللی ۲۰۱۴ برای دموکراسی دعوت شده‌ام و از این‌که امکان این را ندارم که حضوراً در برنامه شرکت کنم، عمیقاً متأسفم.

این فرصتی بسیار مغتنم است که به بحث پیرامون دموکراسی و حراست از حقوق‌بشر بنیادین در ایران بپردازیم. ما نمی‌توانیم اجازه بدهیم که مذاکرات حول یک توافق اتمی بر وضعیت حقوق‌بشر در ایران که هر روز بدتر و بدتر می‌شود سایه بیندازد. مردم ایران کماکان در معرض نقض شدید و سیستماتیک حقوق مدنی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی‌شان هستند. رژیم ایران همزمان ادامه دادن به نقض حقوق شهروندان ایران، کانون بی‌ثباتی در کل منطقه و حامی تروریسم در سراسر جهان است.

اقدامات بیشتری ضروری است تا بتوان به‌صورت همه‌جانبه با چالشی که رژیم ایران ایجاد کرده رودر رو شد و با تهدیدات ناشی از اقدامات خطرناک این رژیم مقابله کرد.

این عمیقاً مهم است که ایالات متحده آمریکا اقدامات بیشتری انجام بدهد که به اشرفیها در کمپ لیبرتی کمک کند. ایالات متحده آمریکا قول حفاظت به ساکنان اشرف در ازای تصمیم آنها برای تحویل دادن سلاحهایشان داد. ما بایستی این را به‌رسمیت بشناسیم که ایالات متحده آمریکا مسئولیت دارد به تضمینی که به آنها داده است عمل کند و اطمینان حاصل کند که تعهد نقض شده ما به لکه‌یی بر وجهه ایالات متحده آمریکا تبدیل نشود.

من از همه شما به‌خاطر شرکت در این برنامه و به‌خاطر تعهدتان به یک آرمان عدالت جویانه تشکر می‌کنم. من همه شما را تشویق می‌کنم که به جنگ تان برای دموکراسی و حقوق‌بشر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان ادامه بدهید. من قول می‌دهم که هرگز از این تعهد دست نخواهم کشید تا زمانی که تک‌تک ساکنان اشرف و لیبرتی به‌طور آزادنه بتوانند به هرکجا که می‌خواهند بروند و امیدوارم که بسیاری از آنها به ایالات متحده آمریکا بیایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed773f4e-32f0-46f1-95f5-f26eb9deaa6f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات