728 x 90

شورای ملی مقاومت ایران,

هراس ولی‌فقیه ارتجاع از بر باد رفتن سرمایه‌گذاریهای استرتژیک رژیم در سوریه

-

هراس رژیم ایران از دیدار مریم رجوی با احمد جربا در پاریس در رسانه های حکومتی
هراس رژیم ایران از دیدار مریم رجوی با احمد جربا در پاریس در رسانه های حکومتی
دیکتاتوری آخوندی که در همبستگی مقاومت رهایی‌بخش مردم ایران با قیام و انقلاب مردم سوریه، به لرزه درآمدن سرمایه‌گذاریهای استراتژیک خود را به عیان، می‌بیند، در واکنشهایی به‌شدت هراسان، نگرانی و سراسیمگی خود را بارز کرده است.
انتشار متون مشابه و بخشنامه شده از بیت‌العنکبوت خامنه‌ای در شبکه‌های مختلف رادیو- تلویزیونی رژیم، و هیستری خبرگزاریهای سپاه پاسداران نظام ولایت‌فقیه و نیروی تروریستی قدس که دیگر رسانه‌ها رژیم و سایتهای زنجیره‌یی اطلاعات آخوندی نیز برای باز انتشار آن بسیج شده‌اند، در این رابطه به قدر کافی گویاست.


شمه‌یی از واکنشهای رژیم:

تلویزیون رژیم آخوندی -4خرداد 93
پیوند تروریستها در پاریس
احمد جربا در دیدار با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین این گروهک را برادران معارض سوریه خواند
مجری: سران گروهک تروریستی مخالف بشار اسد با سرکرده گروه تروریستی منافقین در فرانسه دیدار و گفتگو کردند
احمد جربا رئیس ائتلاف معارضان سوری در دیدار با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین این گروهک را برادران معارض سوریه خواند
در هفته گذشته هم به تقاضای منافقین دیدار میان مقامات میانه این گروهک تروریستی و ائتلاف ملی سوریه برگزار شده بود دستان اعضای این دو گروهک تروریستی به خون هزاران زن و مرد بیگناه در ایران و سوریه آغشته است

خبرگزاری سپاه پاسداران-3خرداد 93
رئیس ائتلاف معارضان سوری در دیدار با «مریم رجوی»... .. ، (مجاهدین) را برادران معارضان سوریه خواند.
رجوی در این دیدار گفت با ادامه مبارزات «نیروهای مقاومت ایران و انقلابیون سوریه، مردم هر دو کشور از شر حکومتهای مستبد خلاص شوند». احمد جربا نیز در این دیدار با استقبال از عملکرد (مجاهدین) گفت: سرنوشت مردم ایران و مخالفان بشار اسد در سوریه به هم گره خورده است.
سازمان مجاهدین.. ... پس از ادعاهای بی‌اساس در مورد برنامه هسته‌یی (نظام) و به راه‌انداختن جنگ روانی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی، از لیست سازمان تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا بیرون آمد.

خبرگزاری سپاه پاسداران-31اردیبهشت 93
به گزارش خبرگزاری فارس، یک هیأت از مخالفان خارج‌نشین سوریه که مورد حمایت دولتهای غربی مانند آمریکا و فرانسه هستند، روز سه‌شنبه به‌ریاست «بدر جاموس» با یک هیأت از «مجاهدین» دیدار کرد.
این دیدار در پاریس برگزار شد.
خبرگزاری آناتولی ترکیه با اعلام این خبر به‌نقل از بدر جاموس نماینده دبیرکل گروه موسوم به «ائتلاف ملی مخالفان سوریه» نوشت که وی در سخنانی برای این خبرگزاری، هدف این دیدار را آشنایی، هماهنگی تلاشها و تبادل تجربیات اعلام کرده است.
بدر جاموس به آناتولی گفت: ما… از حکومت رژیمی مستبد رنج می‌بریم و هماهنگی ما با مخالفان ایران [بسیار] لازم [و ضروری] است.
از آنجا که دیدارها و سفرهای مخالفان سوریه این روزها در فرانسه افزایش پیدا کرده است، به نظر می‌رسد پاریس محل هماهنگی‌های جدیدی میان اعضای مجاهدین با مخالفان سوریه شده است.
احمد الجربا رئیس گروه موسوم به «ائتلاف ملی مخالفان سوریه» (که تابستان 2011 با پشتیبانی آمریکا و فرانسه و حمایت مالی قطر و میزبانی ترکیه تشکیل شد و مقر آن در استانبول است)، چند روز پیش در کاخ الیزه با فرنسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه دیدار و درخواست کرده بود که مخالفان مسلح سوریه را به سلاحهای جدید و ضدهوایی مجهز کنند.
در دیدار جربا با رئیس‌جمهور فرانسه همچنین لوران فابیوس وزیر خارجه و «منذر ماخوس» نماینده مخالفان سوریه در فرانسه که آن را سفیر خود می‌خوانند، حضور داشتند.
دیدار «دوستان سوریه» پنجشنبه گذشته برگزار شد. پیش از این نیز و دقیقاً در پنجم ماه می‌نیز، الجربا به واشینگتن سفر کرده بود و درباره موضوعات نشست دوستان سوریه بحث و هماهنگی شده بود.

خبرگزاری سپاه تروریستی قدس -31اردیبهشت 93
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به‌نقل از رسانه‌های منطقه، یک گروه از ائتلاف ملی معارضان سوریه به‌ریاست ”بدر جاموس“ دبیرکل این ائتلاف و ”عبدالاحد اسطیفو“ روز گذشته (سه‌شنبه) با یک هیأت از مجاهدین در پاریس دیدار کرد.
دبیرکل ائتلاف ملی معارضان سوریه به تسلیح مخالفان سوریه و حمایت پاریس از آنها اشاره کرد و گفت که آنان هنوز در انتظار پاسخ فرانسه بوده و این کشور در حال بررسی موضوع اعطای سلاح به معارضان است.
وی ادامه داد که ما در سوریه با معضل حملات هوایی روبه‌رو هستیم و از فرانسه درخواست کردیم که سلاحهای ضدهوایی در اختیار ما قرار دهد. روز سه‌شنبه احمد الجربا رئیس ائتلاف خارج نشین معارضان سوریه در کاخ الیزه با فرانسوا اولاند دیدار و گفتگو کرده بود. اولاند نیز اعلام کرد که دفتر ائتلاف مخالفان سوریه به‌زودی در پاریس افتتاح می‌شود».

اخبار شبکه اول تلویزیون رژیم 31اردیبهشت 93
مجری: همکاری منافقین با تروریستهای سوری
سوریه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری است و تروریستها که در صحنه درگیری میدانی شکستهای سختی رو در مناطق مختلف متحمل شده‌اند دست همکاری بسوی تروریستهای کهنه کار دراز کردند.
علی علوی [گزارشگر از پاریس] : همنشینی گروه‌های تروریستی در پاریس
یکطرف میز اعضایی از گروهک تروریستی منافقین و طرف مقابل میز هم تروریستهای تشنه خون مردم سوریه
این نشست چراغ خاموش در یکی از هتلهای پاریس به‌ریاست بدر جاموس دبیرکل ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه البته به‌ریاست منافقین انجام شده تا برای ایجاد ناامنیهای جدید در قالب حملات تروریستی هماهنگ بشه
بدر جاموس گفته هماهنگی ما با یکدیگر امری ضروریست.
علی علوی: نکته مهم دیدارهای تروریستی در پاریس این‌که این دیدار در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه انجام شده- علی علوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران - پاریس

تلویزیون رژیم- جام جم آخوندی 31اردیبهشت 93
مجری: نشست گروه‌های تروریستی سوریه در دستان گروهک تروریستی منافقین با میزبانی فرانسه
در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه هتلی در پاریس میزبان دیدار گروه‌های تروریست سوری با سرکردگان گروهک منافقین بود
این نشست چراغ خاموش در یکی از هتلهای پاریس به‌ریاست بدر جاموس دبیرکل ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه البته به‌درخواست منافقین انجام شده تا برای ایجاد ناامنیهای جدید در قالب حملات تروریستی هماهنگ بشه
علی علوی: نکته مهم دیدار گروه‌های تروریستی در پاریس این‌که این دیدار در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه انجام شده- علی علوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران - پاریس

شبکه 5 تلویزیون رژیم آخوندی-31اردیبهشت 93
مجری: نشست مشترک گروه‌های مخالف دولت سوریه با اعضای گروهک منافقین در پاریس
این نشست همزمان با شکستهای تروریستها در مناطق مختلف برگزار شد
علی علوی [گزارشگر از پاریس] : همنشینی گروه‌های تروریستی در پاریس
یکطرف میز اعضایی از گروهک تروریستی منافقین و طرف مقابل میز هم تروریستهای تشنه خون مردم سوریه
این نشست چراغ خاموش در یکی از هتلهای پاریس به‌ریاست بدر جاموس دبیرکل ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه البته به‌درخواست منافقین انجام شده تا برای ایجاد ناامنیهای جدید در قالب حملات تروریستی هماهنگ بشه
بدر جاموس گفته هماهنگی ما با یکدیگر امری ضروریست
علی علوی: نکته مهم دیدار گروه‌های تروریستی در پاریس این‌که این دیدار در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه انجام شده- علی علوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران - پاریس.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ab10b39-bcee-4b45-8271-d8f753c988ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات