728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

تهاجم نظامیان مالکی به مردم صقلاویه عراق

-

عراق - صقلاویه
عراق - صقلاویه
تلویزیون الغربیه به‌نقل از شاهدان در صقلاویه عراق گزارش داد مردم صقلاویه هدف تهاجم شدید از سوی نظامیان و نیروهای بدنام سوات که نیروهای پلیس فدرال مالکی نیز آنان را همراهی می‌کردند؛ قرار گرفته‌اند.

یکی از ساکنان صقلاویه گفت: صقلاویه مثل قبل نیست و تخریب شده است. چیزی جز آتشباری و تیراندازی و درگیری دیده نمی‌شود. زنان شیون می‌کنند و کودکان در رعب و وحشت هستند. نیروهای سوات از کودکان در جریان درگیری به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کردند... الغربیه گفت: حتی زنان به مقابله با نیروهای جنایتکار سوآت روی آورده‌اند و نوجوانان 13ساله بعد از به آتش کشیدن خانه‌هایشان؛ علیه نیروهای سوات و نظامیان مالکی به مبارزه می‌پردازند. الغربیه افزود: همه مردم به پاخاسته‌اند و می‌گویند ما از آبرویمان و خانه‌هایمان و دارایی‌هایمان دفاع می‌کنیم… آنها می‌گویند مهاجمان می‌خواهند اهل سنت را کاملاً از نقشه پاک‌ کنند. این خواسته (رژیم) ایران است. مردم گفتند: ما نسبت به سکوت کشورهای عربی هشدار می‌دهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30aa82aa-ef06-4b58-91d3-5df0c239758b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات