728 x 90

رویترز: وزیر دفاع اسراییل به خلبانها می‌گوید حمله به رژیم ایران قدرت شما را نشان خواهد داد

جنگنده - عکس از آرشیو
جنگنده - عکس از آرشیو

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر دفاع اسراییل به خلبانها می‌گوید حمله به رژیم ایران قدرت شما را نشان خواهد داد.

رویترز ۲ آبان نوشت: یوآو گالانت، وزیر دفاع اسراییل، روز چهارشنبه به خدمه نیروی هوایی گفت که پس از حمله به رژیم ایران، جهان قدرت اسراییل را درک خواهد کرد و دشمنان آن درسی خواهند آموخت.
اسرائیل در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ به رگبار موشک بالستیک رژیم ایران در ۱ اکتبر، دومین حمله مستقیم تهران به اسراییل در شش ماه گذشته است.
گالانت در این ویدئو به خدمه گفت: «بعد از حمله ما در ایران، آنها در اسراییل و جاهای دیگر متوجه خواهند شد که تدارکات شما شامل چه مواردی بوده است».
گالانت در ایکس افزود: در گفتگوی خود با آنها تأکید کردم - پس از حمله به رژیم ایران، همه قدرت شما، روند آماده‌سازی و آموزش را درک خواهند کرد - هر دشمنی که بخواهد به کشور اسراییل آسیب برساند، بهای سنگینی را خواهد پرداخت.
خاورمیانه در انتظار انتقام اسراییل برای حمله رژیم ایران که در آن حدود ۲۰۰ موشک بالستیک به سمت اسراییل شلیک شد، در اضطراب است.
در چند هفته گذشته اسراییل حملات خود را علیه شبه‌نظامیان فلسطینی حماس در غزه و متحد آن حزب‌الله لبنان که مورد حمایت رژیم ایران است، تشدید کرده است. این جنگ یک سال پیش با حمله حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به جنوب اسراییل آغاز شد.
واشنگتن به‌دنبال جلوگیری از گسترش بیشتر درگیری است. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت که انتقام‌جویی اسراییل نباید به تشدید تنش منجر شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b3de4d7-cec0-411d-a11d-a2a122910948"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات