728 x 90

بحران سرنگونی و افزایش جنون‌آمیز اعدامها توسط خامنه‌ای، اعدام ۹زندانی در چهارشنبه دوم آبان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

بحران سرنگونی و افزایش جنون‌آمیز اعدامها توسط خامنه‌ای، اعدام ۹زندانی در چهارشنبه دوم آبان

قربانیان اعدام در مهرماه به ۱۵۰تن رسید، نزدیک به دو برابر مهر ۱۴۰۲ آخرین سال جلاد۶۷

رژیم پدرخوانده اعدام و ترور و جنگ‌افروزی باید از جامعه جهانی طرد و سردمدارانش در برابر عدالت قرار گیرند

 

خامنه‌ای در بحران سرنگونی و در وحشت از انفجار خشم خلق به‌نحو سبعانه و جنون آمیزی اعدام زندانیان را تشدید کرده است.

دژخیمان خامنه‌ای امروز چهارشنبه ۲ آبان ۴زندانی را در زندان مرکزی کرج و چهار زندانی از جمله محمد کوشکی ۲۵ ساله، باباخان جعفری ۶۵ ساله، آرمان ناصر‌زاده ۳۳ ساله در زندان قزلحصار کرج و یک زندانی به نام آرمین آقچلی را در گرگان اعدام کردند. سه‌شنبه اول آبان مهدی چراغی ۳۴ ساله در زندان قروه و سلمان آقایی در شیراز به دار آویخته شدند.

شمار زندانیان اعدام شده در مهرماه ۱۴۰۳ به ۱۵۰تن رسید که ۸۵درصد بیش از اعدامهای مهرماه گذشته (۸۱ اعدام در مهر۱۴۰۲) یعنی آخرین سال ریاست‌جمهوری رئیسی جلاد ۶۷ و بالاترین رقم در سالهای گذشته است. اسامی ۱۴۷ تن از اعدام شدگان مهرماه قبلاً اعلام شده است. حسن خدابنده لو و یک زندانی دیگر در ۲۵مهر در قم و ابراهیم ردینی در ۲۱مهر در زاهدان اعدام شدند. به این ترتیب خامنه‌ای رکوردهای جنایت و بیرحمی خودش را یکی بعد از دیگری می‌شکند!

مذاکره و نرمش در برابر پدرخوانده اعدام و ترور و جنگ‌افروزی، رژیم را به پایمال کردن بیشتر ارزشهای حقوق‌بشری و به خطر انداختن صلح جهانی تشویق می‌کند، عناصری که فلسفه وجودی ملل متحد را تشکیل می‌دهند. رژیم آخوندها باید از جامعه بین‌المللی طرد و سردمدارانش به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت، نسل‌کشی و جنایت جنگی در برابر عدالت قرار گیرند. این خواست مردم ایران و لازمه صلح و آرامش در منطقه و جهان است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲ آبان ۱۴۰۳ (۲۳ اکتبر ۲۰۲۴)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/390be1a2-1ce8-4b0a-91ca-d945c1b0d876"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات