728 x 90

خامنه‌ای در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۵هزار قربانیان استان فارس در جنگ ۸ساله ضدمیهنی

بر سرنیزه کردن فلسطین و ارتزاق از خون کشته‌های غزه و لبنان برای توجیه جنگ‌افروزیهای سالیان برای حفظ نظام

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

بر سرنیزه کردن فلسطین و ارتزاق از خون کشته‌های غزه و لبنان

برای توجیه جنگ‌افروزیهای سالیان و سیاست صدور ارتجاع برای حفظ نظام

و سرپوش گذاشتن بر قتل‌عام و نسل‌کشی و اعدامهای فزاینده برای ارعاب عمومی

 

خامنه‌ای در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری کنگره

۱۵هزار قربانیان استان فارس در جنگ ۸ساله ضدمیهنی

ما امروز در گیر و دار یک مسأله اساسی در منطقه هستیم

مسائل مربوط به منطقه غرب آسیا مسایل لبنان مسایل غزه مسایل کرانه باختری

اینها قضایای تاریخساز است

 

رژیم صهیونیستی تا امروز شکست بزرگی خورد

فرهنگ و تمدن و سیاستمداران دروغگوی غربی شکستی بزرگتر خوردند

 

توی این چندین سال که دم از حقوق انسان و حقوق‌بشر و اینها می‌زنند

یکسره دروغ گفتند

دیگر از تمدن غرب کسی حرف نزند، تمدن غرب این است

برای آن اهمیت ندارد بچه‌های کوچک و معصوم کشته بشوند

 

تلویزیون شبکه یک رژیم -۲ آبان ۱۴۰۳

گوینده: رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، مسائل کنونی منطقه و حوادث غزه، لبنان و کرانه باختری را تاریخ‌ساز خواندند و گفتند:

خامنه‌ای: ما امروز در گیر و دار یک مسأله اساسی در منطقه هستیم، همین مسایل مربوط به منطقه غرب آسیا مسایل لبنان مسایل غزه مسایل کرانه باختری، اینها قضایای تاریخسازه، چون هر کدام از این حوداث می‌تواند منشاء یک جریان و یک حرکت تاریخی به یک سمتی بشه، اگر امثال شهید سنواری پیدا نمی‌شدند که تا لحظه آخر بجنگند، سرنوشت منطقه یک جور بود، حالا که پیدا شدن یک جور دیگه هست.

اگر بزرگانی مثل شهید سید حسن نصرالله پیدا نمی‌شدند که جهاد و عقل و شجاعت و فداکاری و از خود گذشتگی رو با هم مخلوط کنند به میدان بیاورند حرکت یک جور بود، حالا که پیدا شدن یک جور دیگه هست، حرکت اینها خیلی مهمه.

خامنه‌ای: اینها نشان دادند تو این چندین سال یا چند قرن که دم از حقوق انسان و حقوق‌بشر و اینها می‌زنند یک‌سره دروغ گفتن، این رو نشان دادند ثابت کردند یعنی ۱۰ هزار کودک کشته شدند شوخی است؟ کودک مظهر معصومیت هست. مظهر لطافت است نقطه اساسی است که عواطف انسان را بر می‌انگیزه، ۱۰هزار از این موجودات معصوم رو اسراییل با بمب دو تنی از بین برد، با انواع و اقسام سلاح از بین برد، غربی‌ها خم به ابرو نیاوردند. سیاستمداران غربی رسوا شدند، سیاست غرب رسوا شد. شکست خوردند. این شکست بزرگی است. دیگه از تمدن غرب کسی حرف نزنه. تمدن غرب اینه این تمدن غربه برای آن اهمیت نداره که پول رو از مردم خودش با انواع و اقسام بگیره و بفرسته برای این‌که بچه‌های کوچک و فرزندان معصوم کشته بشوند، خانواده‌ها نابود بشوند، ۱۰هزار بچه شهید بشوند، چندین هزار بچه یتیم بشوند برایش اهمیتی ندارد این فرهنگ غرب هست.

پشت رژیم صهیونیستی رو یک جبهه شرارت پر کرده، یک جبهه شرارت به پشتیبانی از رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کرده، آنوقت جبهه مقاومت در مقابل آن شرارت این جبهه مقاومت ایستاده در مقابل اون جبهه شرارت و به توفیق الهی پیروزی هم مال جبهه مقاومته...

گوینده: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دست‌اندرکاران برگزاری کنگره پانزده‌هزار شهید استان فارس را به اثر بخشی تولیدات فرهنگی و هنری توصیه کرد و بودن جوانان ما به شناخت گذشته پرافتخار کشور به‌خصوص سال‌های پس از انقلاب به حقایقی مانند ابعاد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران و یا علت هشت سال جنگ در مقابل دشمن بعثی نیاز دارند که لازمه آن روایت خوب و صحیح از حوادث انقلاب است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2efde766-4f84-403d-81aa-a309ca2d4fe5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات