728 x 90

دخالتهاي رژيم,

جنبش تجدید عراق: مالکی برای جبران شکست سفرش به آمریکا و برای گدایی حمایت و تأیید فاشیسم دینی حاکم برتهران اقدام به دیدار از ایران کرده است

-

جنبش تجدید عراق
جنبش تجدید عراق
جنبش تجدید عراق طی بیانیه‌یی اعلام کرد:
نوری مالکی می‌خواهد از طریق سفرش به تهران و جلب حمایت رژیم آخوندها برای ادامه حکومتش، هرآنچه از کشوری به‌نام عراق باقی مانده را بعد از سالها ضرر استراتژیک که محصول دوره حاکمیت اوست. نابود کند.
صاحبنظران معتقدند هرآنچه مالکی در این سفر مطرح می‌کند پیش پرداختی است که مالکی با هدف باقی ماندن درقدرت انجام می‌دهد. از جمله تکمیل پاکسازی فرقه‌ای علیه اهل تسنن در بغداد، دیالی، بصره ناصریه و سایر استانها. این امر اخیراً ابعاد بسیار گسترده‌یی پیدا کرده است.
نوری مالکی برای جبران شکست سفرش به ایالات متحده و برای گدای حمایت و تأیید فاشیسم دینی حاکم بر تهران برای دوره سوم نخست وزیری‌اش اقدام به دیدار از ایران کرده است.
همچنین مالکی می‌خواهد هر صدای مخالفی را که سیاستهای او و نفوذ رژیم ایران و هماهنگی او با حکومت ولایت‌فقیه برای برهم زدن امنیت منطقه و نیز افزایش کمک به رژیم اسد در سوریه را برنمی‌تابد؛ خاموش کند.
علاوه بر همه اینها توطئه برای از میان برداشتن اپوزیسیون ایران و ساکنان اشرف که در لیبرتی مستقر هستند، جزیی از این پیش‌پرداخت است.
جنبش تجدید از همگان می‌خواهد فریاد اعتراض خود را در محکومیت این دیدار بلندتر کنند و به رژیم ایران به‌خاطر استمرار دخالتهای آشکارش در امور عراق هشدار دهند. ما همگان را به قرار گرفتن در کنار مردم عراق و همکاری با این مردم در باز پس‌گیری حاکمیت ملی مجروح آنها فرا می‌خوانیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e69433a-60ca-4482-82e8-e6252e88d605"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات