728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در کرمانشاه، خرمشهر، سرپل ذهاب، اهواز، بندر دیلم، دزفول و پاکدشت

-

اعتراضات مردمی - آرشیو
اعتراضات مردمی - آرشیو
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان

اعتراض دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب به اعدامهای اخیر
مراسم سالگرد شهادت احسان فتاحیان در کرمانشاه با حضور مردم
تجمع اعتراضی جوانان کرمانشاه
حرکت اعتراض کارگران شرکت پونل پاکدشت
تجمع کارگران شهرداری خرمشهر
اعتراض کارگران کارخانه قطعات بتنی گیلان
حرکت اعتراضی کارگران بازنشسته لوله‌سازی اهواز
اعتراض والدین دانش‌آموزان در بندر دیلم
تجمع اعتراضی مردم دزفول به کمبود دارو
وخامت وضعیت جسمی زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی و ممانعت دژخیمان از درمان وی
قتل سه هموطن چابهاری به‌دست مأموران جنایتکار رژیم آخوندی


دانشجویان دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب اطلاعیه‌هایی را در محکومیت اعدام زندانیان سیاسی کرد توسط رژیم آخوندی توزیع و نصب کردند.

روز پنجشنبه 23آبان ماه همزمان با عاشورای حسینی، مراسم چهارمین سالگرد شهادت احسان فتاحیان بر مزار وی در باغ فردوس کرمانشاه با حضور خانواده و بستگان و جمعی از مردم کرمانشاه برگزار شد. رژیم ضدبشری آخوندی روز چهارشنبه 20آبان 88 زندانی سیاسی احسان فتاحیان 27ساله را در زندان سنندج بدار آویخت

جمعی از جوانان جویای کار روز شنبه 25آبان در مقابل اداره بیمه رژیم در کرمانشاه تجمع کردند و به پرداخت نشدن دو ماه حقوق ماهیانه و فساد اداری در این ارگان رژیم اعتراض کردند.

کارگران اخراجی شرکت پونل در پاکدشت روز شنبه 25آبان در اعتراض به پرداخت نشدن ده ماه حقوق عقب‌افتاده در مقابل دادگستری آخوندها تجمع کردند.

ـ کارگران شهرداری خرمشهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده، در مقابل ساختمان شهرداری رژیم تجمع کردند.

کارگران بازنشسته کارخانه لوله‌سازی اهواز در اعتراض به وضعیت وخامت‌بار معیشتی در مقابل دادگستری رژیم آخوندی تجمع کردند. این دسته ازکارگران محروم نزدیک به 7سال است حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند.

کارگران کارخانه قطعات بتنی گیلان در رشت روز شنبه 25آبان برای ششمین بار در مقابل دفتر این کارخانه تجمع کردند و به پرداخت نشدن 4ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.

شماری از والدین دانش‌آموزان در بندر دیلم به اخاذی رژیم آخوندی اعتراض کردند. این اخاذی به بهانه تأمین هزینه آب و برق مدرسه صورت می‌گیرد. گردانندگان مدارس تهدید کرده‌اند اگر دانش‌آموزان پول نپردازند، امتحانات درسی از آنها گرفته نمی‌شود.

جمعی از بیماران و شهروندان دزفولی در مقابل درمانگاه نبوی تجمع کردند و به کمبود دارو و در خطر بودن جان بیماران اعتراض کردند.

وضعیت جسمی زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی به وخامت گرایید. وی که در زندان مرکزی کرج محبوس است از مشکلات کلیه به‌شدت رنج می‌برد اما دژخیمان رژیم آخوندی اجازه انتقال به بیمارستان و درمان وی را نمی‌دهند.

زندانی سیاسی علی معزی که سابقه بازداشت و زندان در دهه ۶۰ به اتهام هواداری از مجاهدین را دارد در پاییز ۸۷ دستگیر و به دو سال حبس تعزیری و سه سال حبس تعلیقی محکوم شده بود. وی پس از تحمل دو سال حبس در زندان گوهردشت آزاد شد اما مجدداً در ۲۲ خرداد ماه سال ۹۰ به‌دلیل شرکت در مراسم بزرگداشت مجاهد قهرمان علی صارمی بازداشت شد.

زندانی سیاسی ارژنگ داوودی در زندان بندرعباس طی دست نوشته‌یی با عنوان «روباه بنفش فریدون روحانی» نوشت: شیخ حسنک روحانی نما در کسوت رئیس‌جمهور امت فقیه مدام نق می‌زند و با اظهار عجز و ناله طوری وانمود می‌کندکه انگار به‌تازگی از کره ماه بر ایران نازل آمده و با گستاخی هرچه تمام‌تر تقصیرات را به گردن دولت قبلی می‌اندازد… چون این آشفتگی… تنها دستپخت تهوع‌آور خمینی، رفسنجانی و خامنه‌ای نیست. بلکه خود او هم در تمام جنایات انجام شده شریک بوده است. لذا بهتر است شیخ حسن فریبکاری را کنار بگذارد و به صراحت بگوید: آن کلیدی که ادعا می‌کرد در دست اوست درست مثل نام خودش (خمینی / خامنه‌ای / رفسنجانی) نه تنها جعلی بوده بلکه مربوط به عهد مفرغ است.

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی روز پنجشنبه 23آبان در گلشهر چابهار، یک جوان معترض را از پشت هدف گلوله قرار داده و به قتل رساندند. بنا‌ به خبر دیگری مأموران جنایت‌پیشه رژیم در چابهار ساعت15روز شنبه 25آبان دو شهروند را که نزدیک پمپ‌بنزین بودند، به قتل رساندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b911a5f-5032-4029-a969-fd1e20d8585a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات