728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,فقر و فساد,

بودجه و امکانات درمانی کشور به کجا می‌رود

-

--
--
کمتر روزی است که رسانه‌های حکومتی تحت فشار واقعیتهای اجتماعی ناگزیر از انعکاس کمبود امکانات درمانی و یا گرانی دارو نشوند، در تداوم این خبرها، وضعیت بیماران خاص بیش از سایر خبرها جلب نظر می‌کند.

سلیمان عباسی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: با تأکید بر ضرورت حمایت از بیماران کلیوی برای تأمین کلیه و داروهای خاص مورد نیاز، گفت: وزارت بهداشت باید با اختصاص منابع از بیماران کلیوی حمایت کند. هم‌اکنون شاهدهستیم که این بیماران با گران شدن دارو و کمبود دستگاه دیالیز با مشکلات روبه‌رو هستند

رژیم وقتی به فکر اینها نیست به چه فکری است؟
یک اعتراف:

علی حیدری، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: هلال احمر ایران به‌طور مشترک با هلال احمر عراق، یک بیمارستان فوق تخصصی چشم در شهر کربلا و یک بیمارستان تخصصی کلیه و دیالیز در شهر نجف می‌سازد.
بنا شد تا زمین ساخت بیمارستان فوق تخصصی چشم در شهر کربلا توسط عراقی‌ها تأمین شود و ساخت آن برعهده‌ایران باشد... تولید بسیاری از قطعات و تجهیزات دیالیز نیز برعهده کارخانه‌های هلال احمر است، بیمارستان تخصصی کلیه و دیالیز نیز در شهر نجف ساخته می‌شود.

در بیمارستانهای تحت حاکمیت آخوند چه خبر است؟
خطر عقبگرد بیمارستانهای دولتی
حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی موسوم به شهید بهشتی گفت، چنان‌چه کسری بودجه دانشگاههای پزشکی برطرف نشود، بیمارستانها در ارائه خدمات به کمترین سطح کیفی عقبگرد می‌کنند.
بخش‌های بهداشتی و درمانی همانند سایر دستگاههای دولتی از مشکلات بودجه‌یی مستثنی نیستند و به‌طور معمول با توجه به افزایش قیمت خدمات و لوازم مورد نیاز، با کسری بودجه‌ مواجه می‌شویم.
دولت در پایان هر سال به نوعی این کسری‌ها را جبران می‌کرد اما امسال این کمبود به همراه بودجه جاری دانشگاه که صددرصد محقق نشده و تا همین لحظه فقط کمتر از 30 درصد از بودجه قانونی واریز شده، تحقق پیدا نکرده است.

بودجه بیماران و بیمارستانها به کجا می‌رود: یک اعتراف دیگر
نفر رژیم می‌گوید: ما 51نفر از متخصصان که شامل جراح عمومی، بیهوشی متخصص داخلی متخصص قلب متخصص عمومی آقا و خانم، پرستار آقا و خانم، امدادگر آقا و خانم، تکنیسین اتاق عمل، آزمایشگاه، دارویی و همرا ه با تقریباً یک تن دارو و تجهیزات برای این ایام به کربلا اعزام کردیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec344966-d972-4ed7-8b90-f6a762a679a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات