728 x 90

دومین روز اعتصاب رانندگان کامیون در ۴۴شهر و ۱۷ استان - ۲مهر۹۷

گزارشهای تکمیلی حاکی است روز دوشنبه دوم مهر ماه اعتصاب سراسری کامیون‌داران زحمتکش برای دومین روز متوالی در ۴۴شهر و ۱۷ استان ادامه یافت.

خبرها حاکی از پیوستن شهرهای جدید به اعتصابیون است. کامیون‌داران در ساری در استان مازندران، تویسرکان؛ سامان و بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، مبارکه؛ خورزوق؛ باغشاد لنجان و بهاران در استان اصفهان، مرند و گوگان در استان آذربایجان شرقی، خوی در استان آذربایجان غربی، نسیم شهر و شهریار در استان تهران، ابهر در استان زنجان، مرودشت در استان فارس؛ گناوه در استان بوشهر، محلات در استان مرکزی از جمله شهرهایی هستند که به سایر کامیون‌داران اعتصابی پیوستند.

در کازرون کامیون‌داران با به صدا درآوردن بوقهای ممتد خود در بلوار این شهر رژه پر قدرت خود را برگزار کردند.

بنا‌به‌گفته یکی از رانندگان؛ لطفی رئیس حمل‌ و نقل منطقه اصفهان به‌منظور درهم شکستن اعتصاب کامیونداران، به رانندگان تانکر که آزاد کار می‌کنند قول داده است که اگر در جایگاههای سوخت بار بزنند، به آنها امتیاز شرکت نفت را می‌دهد.

همزمان اعتصاب کامیون‌داران سراسر کشور، رانندگان ماشینهای نیسان در مهاباد در اعتراض به گرانی و پایین بودن کرایه‌ها دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

در عسلویه و کرمان و اهواز به‌دلیل اعتصاب پمپ‌بنزینها بنزین نداشتند و صف طولانی تشکیل شده و بعضی از مردم برای تأمین بنزین به شهرهای مجاور هجوم بردند.

طی دو روز گذشته اعتصاب رانندگان کامیون ۱۵۶ شهر از ۳۱ استان را درنوردیده است.

 

کازرون - رژه کامیونداران اعتصابی -۲مهر۹۷

اعتصاب رانندگان کامیون - شهر سامان

 

اعتصاب کامیونداران - سنندج

 

اعتصاب رانندگان کامیون - زرند کرمان کمبود سوخت در پمپ بنزینها و صف طولانی

 

سومین روز اعتصاب کامیونداران - جاده اسکله موسوم به رجایی به سمت باهنر

 

اعتصاب کامیونداران در بندرعباس - سومین رور دوم مهر ۹۷:

 

شکست تهدیدها و تطمیع رژیم علیه اعتصابیون

اعتصاب رانندگان در حالی شکل گرفت که کارگزاران رژیم به شیوه‌های مختلف و با تهدید و تطمیع تلاش کردند که از شکل‌گیری آن جلوگیری کنند. آنها همچنین با دادن وعده‌های فریبکارانه درصدد شکستن این اعتصاب هستند. تلاشهای رژیم برای بارگیری توسط مزدوران، نیز به شکست کشیده شد. رانندگان در برخی شهرها برای خنثی کردن توطئه‌ها و تهدیدهای رژیم در شب برای کنترل جاده‌ها پستهای نگهبانی برقرار کرده‌اند.

 

درود مریم رجوی به رانندگان اعتصابی

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به رانندگان شریف اعتصابی در سراسر ایران گفت رژیم آخوندی نه می‌خواهد و نه می‌تواند به‌درخواستهای برحق آنان پاسخ دهند. تحقق این خواستها تنها با آزادی و حاکمیت مردم امکانپذیر است. وی عموم مردم به‌ویژه جوانان را به حمایت از اعتصاب‌کنندگان فراخواند.

 

اعتصاب کامیون‌داران روز شنبه ۳۱شهریور

روز شنبه ۳۱شهریور بار دیگر کامیون‌داران در شهرهای ارومیه، اصفهان، بندرعباس، قزوین؛ بندر موسوم به امام و محور خرم‌آباد ـ پل دختر در اعتراض به پایین بودن کرایه‌ها و گرانی قطعات یدکی و عدم پاسخگویی رژیم به مطالبات رانندگان، دست به اعتصاب زدند.

کامیونداران زحمتکش شهرهای مشهد، یزد، بوکان، بروجرد، نکا، نهبندان در خراساًن جنوبی، دلیجان، سنندج، شهرضا، کرج، قم و بردسیر در استان کرمان نیز به جمع کامیون‌داران اعتصابی پیوستند.

در ارومیه یکی از کارگزاران رژیم در امر حمل کالا، تلاش کرد که رانندگان اعتصابی را برای شروع کار تشویق کند اما رانندگان توجه نکردند.

کامیونداران اصفهان و بردسیر در استان کرمان با انتشار اطلاعیه‌هایی خواستار پیوستن کلیه رانندگان به اعتصاب سراسری شدند.

 

پیامهای رانندگان اعتصابی در شهرهای ایران روز شنبه ۳۱شهریور ۹۷

 

جاده دزفول ـ خرم‌آباد ـ اعتصاب رانندگان کامیون

امروز ۳۱شهریور، ساعت ۱۱.۳۰است. محور خرم‌آباد به پلدختر یا همان جاده قدیم، که همان‌طور که می‌بینید هیچ ماشینی تردد نمی‌کند. حتی سواری تو روزهای معمولی این جاده نمیشه ازش عبور کرد، این‌قدر شلوغه. اعتصاب جدی است همکاران. جدی بگیرید.

 

اعتصاب رانندگان کامیون - شهرضا-۳۱شهریور

ما الآن از شهرضا داریم می‌آئیم به سمت شیراز. این جاده است و خلوته، خلوت. مگر نه امروز شنبه است. بعد از سه روز تعطیلی هم باید می‌افتادند دنبال یک لقمه نان، قسط و بدهکاری و لاستیک ۷میلیونی و باطری ۲میلیونی و نزول بنگاه و این برنامه‌ها و بدبختیها که همه همون گرفتارش هستیم.

 

اعتصاب رانندگان کامیون - قم ـ ۳۱شهریور

امروز ۳۱شهریور است. این جا هم کمربندی اصلی قم هست. هیچ کامیونی می‌بینید که تردد نداره. این جا کمربندی اصلی قم هست.

 

اعتصاب رانندگان کامیون - بروجرد- ۳۱شهریور

کامیونداران بروجرد. اعتصاب بروجرد ۳۱شهریور.

 

اعتصاب رانندگان کامیون - بندر عباس

امروز ۳۱/شهریور/۹۷این هم پایانه بندرعباس

 

اعتصاب رانندگان کامیون - بندر موسوم به امام -۳۱شهریور

۳۱شهریور ۹۷این هم پایانه بندر امام!

 

اعتصاب رانندگان کامیون - سنندج-۳۱شهریور

رانندگان سنندجی اعتصاب، بار هم نمی‌زنند خالی بر می‌گردند به سمت سنندج.

 

اعتصاب رانندگان کامیون - کرج-۳۱شهریور

۳۱شهریور ساعت ۱۲ظهر. این هم بچه‌های کرج. همه پشت هم هستیم

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/202289e2-f5ae-4574-8967-5918062f729a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات