728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,

برملا شدن دزدیهای آخوند پورمحمدی توسط معاون احمدی‌نژاد

-

--
--
در جریان تسویه‌حساب باندهای رژیم علیه یکدیگر، رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد فاش ساخت آخوند پورمحمدی مبلغ 30میلیارد تومان از وزارت کشور بیرون برده و بالا کشیده است.
معاون اول احمدی‌نژاد در حالی‌که با لحن تحقیرآمیزی آخوند پورمحمدی را «وزیر طرد شده از دولت» می‌نامید گفت: کسی که در جمع دانشجویان یکطرفه صحبت کرده و دولت را متهم می‌کند، پیش از آن که از دولت طرد شود، حدود 21میلیارد تومان که با سود متعلق به آن به بیش از 30میلیارد تومان بالغ می‌شود، به‌طور غیرقانونی از وزارتخانه خارج و تا کنون که 4سال از آن تاریخ می‌گذرد، عودت نداده است.

از سوی دیگر، آخوند پورمحمدی رئیس بازرسی کل نظام ضمن اذعان به خارج کردن مبلغ کلان 21میلیارد تومان از وزارت کشور در دوران صدارتش، به رفع و رجوع آن روی آورد و گفت: این مبلغ را به کارکنان وزارت کشور وام داده‌ام.
وی که در واکنش به اظهارات رحیمی که گفته است پورمحمدی 21میلیارد تومان از وزارت کشورخارج کرده و با سود آن هم‌اکنون 30میلیارد تومان می‌شود، افزود: (این پول) به‌عنوان وام در اختیار کارکنان این وزارتخانه قرار گرفته است. در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را برعهده داشتم به بیش از 3هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه وام پرداخت کردم..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30aea1e8-4d31-4e2f-8a9b-fb9e65be970a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات