728 x 90

اعدام جمعي,

اعدام ۲۲تن در تهران، کرمان، بم، زنجان و اراک

-

اعدام جمعی زندانیان توسط رژیم جنایتکارآخوندی - آرشیو
اعدام جمعی زندانیان توسط رژیم جنایتکارآخوندی - آرشیو
در ادامه اعدامهای افسارگسیخته و جنایتکارانه، دیکتاتوری ضدبشری آخوندی طی روز گذشته و امروز در مجموع 22تن را در تهران، کرمان، بم، زنجان و اراک بدار آویخت.
دژخیمان دیکتاتوری آخوندی، در یک جنایت ضدبشری، صبح روز سه‌شنبه، 10تن را به‌صورت جمعی در زندان اوین بدار آویختند.

گزارشها حاکی است، این 10نفر جزی از 22زندانی بودند که برای اجرای حکم جنایتکارانه اعدام، طی روزهای گذشته، نخست به سلولهای انفرادی زندان قزلحصار و پس از آن به زندان اوین منتقل شدند. برخی گزارشهای تأیید نشده نیز حاکی است که همه 22نفر اعدام شده‌اند.
اسامی 10قربانی ظلم و ستم دیکتاتوری آخوندی از این قرار است: غلام رضا فاروغ محمد صادق، علیرضا جاوید شیرازی، محسن کاکاوند، محمد پورشیخ علی، یدالله محمدی، عبدال واسط محمد هاشم، سعید رضا زاده، محمد درویشی، غلامحسین پناهی و عباس اسکورف.

بنا‌ به همین گزارش، به خانواده‌های اعدام شدگان که برای تحویل اجساد عزیزان خود به زندان اوین مراجعه کرده بودند، گفته شد که اجساد آنها به سردخانه کهریزک منتقل شده و به آن‌جا مراجعه کنند. 
دادگستری رژیم در استان مرکزی خبر داد دو نفر در زندان اراک توسط دژخیمان رژیم بدار آویخته شدند. رژیم ضدبشری اسامی دو قربانی ظلم و ستم آخوندی با حروف اختصاری «ج-ش» و ع-ع» اعلام شد.


رسانه‌های حکومتی امروز خبر اعدام 5نفر در کرمان و بم، و 5نفر دیگر را در زنجان اعلام کردند.
ارگان خبری سپاه پاسداران اسامی سه قربانی ظلم و ستم آخوندی در کرمان و دو نفر دیگر را در بم با حروف اختصاری «محمد-ع»، «علی – ن»، «احمد- ت»، «علیرضا- ب» و «حمزه– م» معرفی کرد.
همین ارگان حکومتی بدون ذکر نام قربانیان ظلم و فساد آخوندی، در زنجان نوشت: این محکومان پس از محاکمه و تأیید حکم در دیوان عالی کشور و انجام تشریفات در زندان مرکزی زنجان بدار مجازات آویخته شدند.

در همین حال، ارگان وابسته به وزارت اطلاعات پیشاپیش اعلام کرد حکم جنایتکارانه اعدام چهار نفر دیگر ساعت 10فردا صبح در کرمانشاه به اجرا گذاشته خواهد شد.
دیکتاتوری ضدبشری در وحشت از خشم و نارضایتی و خیزش دوباره مردم همزمان با نمایش انتخابات مجلس ارتجاع، به گسترش سرکوب عمومی و افزایش اعدامهای جنایتکارانه روی آورده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b250c4f7-0d88-4eaa-b49b-18442610cb14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات