728 x 90

گزارش فاکس‌ نیوز درباره چهار دهه تروریسم رژیم آخوندی

گزارش فاکس‌ نیوز درباره چهار دهه تروریسم رژیم آخوندی
گزارش فاکس‌ نیوز درباره چهار دهه تروریسم رژیم آخوندی

خانم مریم رجوی می‌گوید:

راه‌حل نهایی برای خاتمه دادن به جنایات و تروریسم رژیم آخوندها، سرنگونی آن به دست مردم و مقاومت ایران است.

 

تلویزیون فاکس‌ نیوز در برنامه‌یی به‌ مناسبت ۱۳ آبان سالگرد گروگانگیری سفارت آمریکا در تهران توسط رژیم آخوندی گفت: ‌بعد از چهار دهه رژیم ایران هم‌چنان در صدر لیست وزارت‌خارجه آمریکا درباره تروریسم دولتی در جهان قرار دارد..

این لیست سالیانه درباره رژیم ایران می‌گوید:

«رژیم ایران هم‌چنان بدترین حامی دولتی تروریسم در جهان است... و از توطئه‌های تروریستی برای حمله به ناراضیان ایرانی در چند کشور در قاره اروپا پشتیبانی می‌کند».

آنها به نفتکشها حمله می‌کنند، هواپیمای بدون سرنشین را ساقط می‌کنند. آنها هم‌چنین توطئه‌های تروریستی در اروپا علیه بزرگترین نیروی اپوزیسیون یعنی شورای ملی مقاومت ایران داشتند و نیز توطئه‌یی هم در اینجا در آمریکا داشتند که رستورانی را در جرج تاون منفجر کنند و سفیر عربستان را به‌قتل برسانند. شما در مورد حکومتی صحبت می‌کنید که از دیپلماتها به‌عنوان مجریان سوءقصدهای تروریستی استفاده می‌کند. پس چطور هرگز می‌توانند تغییر کنند مگر در صورت تغییر رژیم؟

فاکس نیوز می‌افزاید:

در اینجا به رهبری بزرگترین گروه اپوزیسیون، خانم مریم رجوی از شورای ملی مقاومت ایران و آنچه که آنها می‌خواهند گوش فرا می‌دهیم.

خانم مریم رجوی می‌گوید: تجربه ثابت کرده که رژیم آخوندی قابل اصلاح نیست. راه‌حل نهایی برای خاتمه دادن به جنایات این رژیم در ایران و صدور تروریسم آن و جنگ‌افروزیش در خارج از کشور، سرنگونی رژیم آخوندها به‌دست مردم ایران و مقاومت آنهاست.

فاکس نیوز در مصاحبه با باب ولز سرهنگ نیروی دریایی آمریکا از وی می‌پرسد آیا مردم ایران قادرند که این رژیم را سرنگون کنند؟

وی در پاسخ می‌گوید: اگر انقلاب ایران را بیاد داشته باشید، این اتفاق در گذشته هم افتاده است. فکر می‌کنم با نگاهی به مردم ایران روشن است که آنها برخی از باهوشترین، آگاه‌ترین و صبورترین مردمان... هستند. آنها باید در مورد این فکر کنند که چطور دولت می‌تواند دگرگون شود، رژیم کنونی از طریق یک انقلاب روی کار آمد پس احتمالاً باید قیامی بر ضد این انقلاب داشته باشید، قیامی که اراده مردم ایران را محقق می‌کند و آنها باید خودشان و البته با حمایت معنوی و همراهی جامعه جهانی این کار را بکنند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29c0d233-1175-4084-9277-acc1d8d8b832"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات