728 x 90

کرونا در ایران - دو ونیم برابر شدن شهرهای قرمز و نارنجی

کرونا در ایران
کرونا در ایران

علیرضا رئیسی: دو ونیم برابر شدن شهرهای قرمز و نارنجی

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد حکومتی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به ۱۱۷ شهر رسیده است و تقریباً دو ونیم برابر شده است و این در حالی است که تصور می‌کنم در روزهای آتی شهرهای قرمز و نارنجی بیشتری خواهیم داشت.

وی افزود: اکنون شاهد هستیم که تعداد شهرهای قرمز و نارنجی ما در حال افزایش است، این شروعی برای افزایش بیماران است و من پیش‌بینی می‌کنم یک هفته تا ۱۰ روز بعد از تعطیلات عید افزایش شدیدتر بار بیماری را خواهیم داشت (خبرگزاری حکومتی ایسنا - ۱۲فروردین).

 

ظفرقندی: معلوم بود واکسن کرونا در اول سال۱۴۰۰ به نتیجه نرسد

محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی رژیم گفت: آشکار بود که زحمات دانشمندان کشور در ماه‌های اول سال۱۴۰۰ به نتیجه نخواهد رسید و برای کاهش آمار بستری و میزان مرگ و میر بر اثر بیماری و در درجه دوم قطع زنجیره بیماری نیاز به پیش خرید واکسن خارجی وجود داشت و برای همین اصرار داشتیم که پیش خرید واکسنهای معتبر انجام شود (سایت انتخاب رژیم -۱۲ فروردین).

 

 

مینو محرز: عوارض شدید واکسن کرونای روسی در بیماران

مینو محرز عضو ستاد حکومتی مقابله با کرونا گفت: تاکنون مقدار کمی واکسن از کشورهای چین و روسیه وارد کشور شده است که در این میان، واکسن روسی در برخی افراد عوارض شدیدی ایجاد کرده است. وی افزود: سرعت واردات واکسن کرونا به ایران به کندی پیش می‌رود و با ادامه این شرایط، باز هم روند تأمین واکسن ذره ذره خواهد بود (سایت رکنا رژیم - ۱۱ فروردین).

 

حریرچی: افزایش ۲۰۰درصدی شهرهای قرمز و نارنجی

حریرچی، معاون وزارت بهداشت رژیم گفت: با افزایش ۲۰۰ درصدی شهرستانهای قرمز و نارنجی نسبت به قبل از تعطیلات نوروزی مواجه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳شهرستان قرمز و ۸۵شهرستان نارنجی، هستند که در مجموع ۱۱۷شهرستان کشور در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۱فروردین).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/713c0c34-e8bf-4c08-89e0-6a3d51acc493"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات