728 x 90

پیام زندانیان سیاسی به‌ مناسبت نوروز ۹۸

پیام زندانیان سیاسی به‌ مناسبت نوروز ۹۸
پیام زندانیان سیاسی به‌ مناسبت نوروز ۹۸

جمعی از زندانیان سیاسی در زندانهای تهران، کرج، ارومیه، اردبیل و کرمانشاه به‌ مناسبت نوروز سال ۹۸ پیامهایی فرستادند. آنها در این پیامها ضمن تبریک سال جدید بر مقاومت و ایستادگی در مقابل فاشیزم دینی تأکید کردند.

 

زندانیان سیاسی از جمله نوشتند:

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند – زندان گوهردشت کرج:

.....آزادی به هیچ‌وجه خود روانه سرزمینی نمی‌شود، بلکه باید فدیه‌ها داد و برای آوردن این موهبت انسانی به پیشوازش رفت و مسیر را هموار و گلباران کرد، همان کاری که فرزندان مجاهد ایران‌زمین ۵۳سال است در راه آن بدون هر گونه چشمداشتی جان‌فشانی می‌کنند و اینک می‌توان ایستادگی و جان‌فشانی آنها را در هیبت مجاهدان اشرفی و افسران دلاور ارتش آزادیبخش ملی ایران مشاهده کرد که به‌قول خواهر مریم می‌گویند، ما از همه چیز خود گذشته‌ایم و همه چیز خودمان را فدا می‌کنیم تا مردم‌مان به همه چیز دست یابند..........

 

زندانی سیاسی مجید اسدی - زندان گوهردشت :

..... این همان سیری است که طی یک سال گذشته، از دل قیام و شورش مردم ایران عبور کرد و رژیم را به نقطه‌ای بی‌بازگشت و سراسر بن‌بست پرتاب نمود و می‌رود تا سال ۹۸را با بهار آزادی ایران پیوند زند.

در اینجا می‌باید به کانون‌های بی‌باک، رزمنده و شورشی درود فرستاد که میدان‌داران قیام امروز ایران‌اند. همانها که فروتنانه و بی‌نام و نشان، از هر انبار باروت خشمی به یک‌باره آتشفشانی گدازان می‌سازند و نهرهای کوچک عصیان را در هر کوی و برزن به بستر رودهای خروشان قیام می‌ریزند.

آری، شمیم معطر جنگاوری‌تان تا همه جای این وطن و تا درون زندانها پیچیده است و هر لحظه مسئولیت تاریخی همه‌مان را یادآور می‌شود..........

 

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز- زندان مرکزی کرج:

......برفهای کهنه نومیدی و یأس در آفتاب بیداری و آگاهی ملت ایران در حال ذوب شدن است. ولایت فقیه به‌عنوان پس‌مانده‌ترین پدیده تاریخی در جهان به لحظه پایانی عمر حاکمیتش نزدیک شده است. من صدای پای بهار را از پشت دیوارهای قطور زندان و سیمهای خاردار احساس می‌کنم.

خورشیدی در حال طلوع است که مثل هیچ‌کس نیست. در هر شهری پرتوی از او می‌درخشد. شبهای ستم علیه خلق ایران در درخشش خنده او به روزگار خرمی و رهایی تبدیل خواهد شد..........

 

زندانی سیاسی سهیل عربی - زندان تهران بزرگ

.....کجای تاریخ دیده‌اید که ا از اشقیا و تباه کنندگان جان و مال و هستی مردم به نیکی یاد کنند؟

تاریخ از ژاندارک سخن می‌گوید چون به هنجار زمانه شورید، تاریخ از اسپارتاکوس سربدار سخن می‌گوید، چون زنجیر را به سخره گرفت، تاریخ از ستار سخن می‌گوید که بیرق شرف برافراشت و کوی امیرخیز را زادگاه یک انقلاب ماندگار کرد و بالاخره تاریخ از بیژن و حنیف می‌گوید چون بن‌بست زمانه را گشودند.

پس ما به مقاومت‌مان زنده‌ایم! و به آن می‌بالیم.........

 

زندانیان سیاسی زندان مرکزی اردبیل

.......ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی اردبیل، با تبریک فرا رسیدن سال نو و نوروز خجسته به ملت بزرگ ایران و همه زنان و مردانی که برای آزادی و عید واقعی تلاش کردند و می‌کنند، وظیفه خود می‌دانیم که ابتدا سر تعظیم فرود بیاوریم در برابر قهرمانانی که طی یک سال اخیر در زندانها و یا در خیابانهای این وطن غرق به خون، جان خود را فدای آزادی کردند؛ یلانی مثل رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی........

 

زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه

.......ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه ضمن تبریک نوروز سال ۱۳۹۸به همه مردم ایران، حمایت خود را از اقدامات شجاعانه و قهرمانانه کانون‌های شورشی اعلام می‌کنیم و یقین داریم که با سرنگونی رژیم آخوندی، سرزندگی و شادی و بهروزی در ایران مستقر خواهد شد........

 

زندانیان سیاسی دیزل‌آباد کرمانشاه

.....ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان دیزل‌آباد کرمانشاه، جشن ۴۰سالگی این حکومت منحوس را اعتراف واضح به شکست پروژه ولایت فقیه دانسته و همه مردم و نسل جوان و آگاه را به گسترش اعتراضات فرا می‌خوانیم؛ و با درود به کانون‌های شورشی که عرصه را بر مزدوران دیکتاتوری ولایت تنگ کردند، ما همه جوانان شورشی را به گسترش اعتراضات فرا می‌خوانیم......

 

مشروح پیامها:

 

پیام تبریک زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند

به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸

با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸به هم میهنان عزیز به‌خصوص قیام آفرینان و کانون‌های شورشی قیام، در حالی به پیشواز سال نو می‌رویم که در پشت سر سالی مملو از پیروزیهای شایان توجه در مقابل رژیم ضدبشری نصیب خلق قهرمان ایران گردیده است. این مهم حاصل نشده، مگر در سایه حضور قهرمانانه مردم در مقابل آخوندهای ستمگر، از قیام کازرون تا خیزش کشاورزان اصفهان و خیزش مردم در برازجان و مردم خوزستان و تهران، گوهردشت، اصفهان و کارگران هپکو و نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز و بازنشستگان غیور و معلمان آگاه و پرستاران دلسوز و کامیون‌داران جوانمرد و مالباختگان و.... که این اعتراضات بیش‌از‌پیش جنایتکاران رژیم ضدبشری را در بن‌بست قرار داده است.

ناگفته پیداست که در سال پیش رو این‌گونه اعتصابات و اعتراضات هر چه گسترده‌تر خواهد شد و تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.

البته باید به تمامی این مجموعه از حرکتهای اعتراضی داخل کشور، پیروزیها و دست‌آوردهای بی‌شماری که تنها آلترناتیو سازمان‌یافته با راهبریهای برادر مسعود و مریم، در سال گذشته در مقابل رژیم ضدبشری آخوندی در صحنه بین‌المللی به دست آورده است، افزود که خود شامل موارد بسیار ارزنده‌ای است که در این فرصت مجالی برای بیان آنها نیست.

ما زندانیان به پیروزی و آزادی ایران به دست خلق قهرمان ایران و کانون‌های شورشی که نوک پیکان تهاجم به رژیم هستند، ایمان داریم و چه بهتر بود که در حال حاضر در خارج از زندان می‌بودیم و دست در دست هم به کلیت رژیم منحوس شراره‌ها می‌افکندیم؛ ولی این جدایی مکان بین ما و خلق‌مان هیچگونه فاصله‌ای ایجاد نمی‌کند، بلکه مصمم‌تر و هم‌سو و هم قدم، ما با شما قیام آفرینان که ولی نعمتان ایران‌زمین هستید تا آخرین نفس و آخرین قطره خونمان در مقابل دیکتاتوری ولایت فقیه ایستاده و متعهد به آزادی ایران‌زمین و نابودی رژیم بنیادگرای آخوندی خواهیم بود.

هموطنان گرامی

بهار طبیعت هر سال بی‌اعتنا به هر گونه ظلم و ستم از غم و سیاهی و تنگدستی می‌آید و از کنار تمامی مسائل با شادیها می‌گذرد، عید واقعی ما زمانی است که بهار آزادی در مملکت فراگیر شود و خورشید روشنایی و پاکی در جای جای ایران‌زمین پرتو افکند، زیرا با همه گیر شدن آزادی است که ظلم و ستم و جنایت و غم و تنگدستی از این مرز و بوم رخت بر می‌بندد.

آزادی به هیچ‌وجه خود روانه سرزمینی نمی‌شود، بلکه باید فدیه‌ها داد و برای آوردن این موهبت انسانی به پیشوازش رفت و مسیر را هموار و گلباران کرد، همان کاری که فرزندان مجاهد ایران‌زمین ۵۳سال است در راه آن بدون هر گونه چشمداشتی جان‌فشانی می‌کنند و اینک می‌توان ایستادگی و جان‌فشانی آنها را در هیبت مجاهدان اشرفی و افسران دلاور ارتش آزادیبخش ملی ایران مشاهده کرد که به‌قول خواهر مریم می‌گویند، ما از همه چیز خود گذشته‌ایم و همه چیز خودمان را فدا می‌کنیم تا مردم‌مان به همه چیز دست یابند.

با درود بیکران به نمایندگان چنین ارتش و جانبرکفانی در داخل کشور در هیبت کانون‌های شجاع شورشی قیام که با حرکتهای خود رژیم ضدبشری را در بن‌بست سرکوب قرار داده و به‌صورت روزافزون از هر سو بر ستمگران می‌تازند و نمادهای آن را با گوشه‌یی از خشم خلق قهرمان آشنا می‌کنند.

هموطنان عزیز!

در آغاز سال نو همه با هم متعهد و مصمم شویم در هر مکان و لحظه به گسترش و تعمیق کانون‌های شورشی که پیام آوران آزادی هستند مبادرت نماییم و هیچ فرصتی را هر چند کوچک و ناچیز به‌نظر آید، در اعتراض و اعتصاب و خروش علیه حکام غاصب و ظالم آخوندی از دست ندهیم.

پیروزی مردم ایران بر هیولای ولایت فقیه بیش‌از‌پیش در دسترس است و راه حصول آن حمایت و پیوستن به کانون‌های شورشی می‌باشد. رمز پیروزی، اتحاد در حرف و عمل حمایت کامل از کانون‌های جان بر کف شورشی است. دست در دست هم برای به دست آوردن آزادی میهنمان ایران قیام نماییم.

 

مرگ بر اصل ولایت فقیه

زنده باد آزادی

پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران

هر چه گسترده‌تر باد کانون‌های شورشی قیام

درود بر رجوی

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند

۲۹اسفند ۱۳۹۸

 

پیام نوروزی زندانی سیاسی مجید اسدی از زندان گوهردشت

 

بهاران خجسته باد

 

فرا رسیدن بهار در سنت ایرانیان، بشارت پیروزی فرشته رویش و زایش و زندگی بر دیو سیاه فسردگی و مرگ در طبیعت و همواره سمبل خوبی و سرشاری بوده است.

نوروز به این اعتبار لحظه جهش، نوشدن و آغاز و تدارک و عزمی سترگ برای تغییر است. خلاصه این‌که، مردم ایران اراده کرده‌اند تا بر دهه‌ها زمستان سرد و تاریک و غمزده میهن برای همیشه پایان دهند و عیدانه آزادی را در جشن نوروزی واقعی به یکدیگر نثار کنند. پس مقدم بهاران بر همه جوانان دلیر و شورشی و بر تمامی مردم ایران خجسته باشد!

در سالی که گذشت، رژیم ضربات مهلکی را از عنصر اجتماعی قیام و مقاومت مردم ایران متحمل شد. روزی نبود که شهرهای میهن شاهد اعتراضات و اعتصابهای فراگیر کامیونداران، معلمان، غارت‌شدگان مؤسسات مالی – رانتی، اعتراضات کارگران و کشاورزان و بازنشستگان، اصناف و بازاریان و زنان و دانشجویان در شهرهای مختلف، گواه این است که دیگر دوران تیره جنایت و فساد و تباهی رو به پایان است. در حقیقت، کابوس همیشگی رژیم، بیش از هر زمان دیگری اینک در برابرش مجسم شده است و آن را در شعله‌های آتش خشم مردم می‌بیند. در حالی که بر طبق شاخصهای اقتصادی در سال ۹۷، قدرت خرید مردم به یک‌سوم و تورم به ۵۰درصد رسید و به‌گفته نمایندگان مجلس، نیمی از مردم در زیر خط فقر مطلق قرار گرفتند. رژیم تلاش نمود تا با فرار به جلو، شرایط وخیم و اسف‌بار معیشتی مردم را به گردن تحریمها بیندازد، اما مردم به‌خوبی پی بردند که صورت مسأله همه مصائب و رنجهای آنها در کجاست. از این‌رو در شعارهای خود فریاد کشیدند: یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه!

کیست که دیگر نداند، ماهیت این رژیم، اتودینامیک، فساد، اختلاس و دزدی را درون خود باز تولید می‌کند.

قیامی که از دیماه ۹۶آغاز شد و طی یک‌سال گذشته به طرز چشمگیری تکامل یافت، تمامی محاسبات داخلی و بین‌المللی را به یکباره برهم زد و خط مماشات ۴۰ساله با این رژیم را به بن‌بست کشاند. همه وحشت و سراسیمگی باندهای درونی رژیم از استمرار و تکامل این قیام و ناتوانی در سرکوب آن درست در همین جاست که بزرگترین نقطه اتکا و تعادل خارجی رژیم در اثر قیام مردم برهم خورده است؛ چیزی که نتیجه آن شکاف و برهم خوردن تعادل داخلی برای رژیم بوده است.

این همان سیری است که طی یک سال گذشته، از دل قیام و شورش مردم ایران عبور کرد و رژیم را به نقطه‌ای بی‌بازگشت و سراسر بن‌بست پرتاب نمود و می‌رود تا سال ۹۸را با بهار آزادی ایران پیوند زند.

در اینجا می‌باید به کانون‌های بی‌باک، رزمنده و شورشی درود فرستاد که میدان‌داران قیام امروز ایران‌اند. همانها که فروتنانه و بی‌نام و نشان، از هر انبار باروت خشمی به یک‌باره آتشفشانی گدازان می‌سازند و نهرهای کوچک عصیان را در هر کوی و برزن به بستر رودهای خروشان قیام می‌ریزند.

آری، شمیم معطر جنگاوری‌تان تا همه جای این وطن و تا درون زندانها پیچیده است و هر لحظه مسئولیت تاریخی همه‌مان را یادآور می‌شود.

سال ۹۸، سال پیروزیهای بزرگ برای مردم ایران و سال تداوم قیامها در مداری عالی‌تر خواهد بود.

ابرهای تیره اعدام و شکنجه و فقر کنار خواهند رفت و مهر تابان آزادی بر فراز آسمان میهن خواهد دمید. این سنت یگانه هستی است که نبرد میان نور و ظلمت فاتحی جز روشنایی و نور ندارد. آرزویم این است که امسال، مردم ایران فاتح این نبرد تاریخی شوند و پای هفت سین آزادی، عید واقعی ایران را جشن بگیرند.

 

زندانی سیاسی مجید اسدی

زندان گوهردشت – اسفند ۹۷

 

 

پیام تبریک زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز در آستانه سال نو

هم میهنان گرامی!

سال نو بر یکایک شما مبارک و فرخنده باد!

در حالی این سطور را می‌نویسم که جلادان و دژخیمان تنها به جرم فریاد حق خواهی، دست و پایم را شکستند و مرا در قرنطینه زندان مرکزی کرج از همه امکانات اولیه زیستی محروم کردند.

امسال من حس دیگری دارم. من در چشم‌انداز نزدیک می‌بینم که بهار حقیقی برای ایران و ایرانی چقدر نزدیک است.

برفهای کهنه نومیدی و یأس در آفتاب بیداری و آگاهی ملت ایران در حال ذوب شدن است. ولایت فقیه به‌عنوان پس‌مانده‌ترین پدیده تاریخی در جهان به لحظه پایانی عمر حاکمیتش نزدیک شده است. من صدای پای بهار را از پشت دیوارهای قطور زندان و سیمهای خاردار احساس می‌کنم.

خورشیدی در حال طلوع است که مثل هیچ‌کس نیست. در هر شهری پرتوی از او می‌درخشد. شبهای ستم علیه خلق ایران در درخشش خنده او به روزگار خرمی و رهایی تبدیل خواهد شد.

حکومتی که بر اعدام و شکنجه و قتل‌عام سوار است، اکنون در چهلمین سال حیات ننگیش، از ماندگار جسد متعفن اش شادمان است و جشن می‌گیرد!

این ما هستیم که جشن واقعی را می‌گیریم چون با رنج و خون و هستی مان، این باور را ابدی کرده‌ایم که تنها راه‌حل در برابر دیکتاتوری رو به سقوط ولایت فقیه، مقاومت است و مقاومت

یاران!

سربلند و پرافتخار بایستید، آزادی بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. خورشید فرخنده آزادی در ایران طلوع می‌کند. ایران به فرزندان مقاوم و مقاومت سراسری‌اش شناخته می‌شود.

 

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز

نوروز ۹۸

زندان مرکزی کرج

 

پیام نوروزی زندانی سیاسی سهیل عربی از زندان تهران بزرگ

 

می خواهم از تلاطم این رود بگذرم

سرشارم سرشار

اگر‌ چه دیوان و ددان با حصار و دیوار می‌خواهند مرا و ما را از قدوم بهار محروم سازند، اما بهار را می‌شود از پشت دیوارهای قطور هم احساس کرد، بهار را می‌شود از ملقمه نامردمی‌های شکنجه‌گاههای فاشیست هم نظاره کرد

و شگفتا که بهار ششم در زندان تهران بزرگ که آن را زجرآورترین زندان حکومت ستم آخوندی می‌دانند، برایم رنگ و بوی دیگری دارد.

گذشت بیش از یک سال برایم گذشت یک سال نبود، بلکه پیروزی شرافت بود بر تسلیم، پیروزی امید بود بر یاس با همه زمختی و ناهمواری اش.

سرشارم از این‌که یک سال دیگر بر عهدی که با مردمم و آگاهی‌ام بستم وفادار ماندم

از این‌رو با همه صمیمیت ام نوروز خجسته را به همزنجیرانم در اوین، گوهردشت، قرچک ورامین، شیبان و هر جای جهان که انسان آزاده و آزادیخواهی به زنجیر کشیده شده است تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال سال رهایی ما از سرطانی به‌نام جمهوری اسلامی و سال غلبه آرش عزیزم بر بیماری‌اش باشد. او که از جان و حتی عزیزتر از جان، از آزادی‌اش گذشت تا آزادی را به مردمش معرفی کند و امید که امسال آخرین نوروزی باشد که دور از همسرش سر آمدن زمستان را جشن می‌گیرد.

ما جز زنجیرهایمان چیزی برای از دست دادن نداریم. پس تنها یک راه باقی می‌ماند؛ مقاومت و باز هم مقاومت

به توده‌های به جان آمده هم میهنان دردمندم درود می‌گویم و به‌خاطر تمام اعتراضات و مقاومتهایی که در برابر غول مهیب دیکتاتوری از خود نشان دادند در برابرشان تعظیم می‌کنم و باز هم می‌گویم رمز ماندگاری مقاومت است و نه گفتن به استبداد.

کجای تاریخ دیده‌اید که از اشقیا و تباه کنندگان جان و مال و هستی مردم به نیکی یاد کنند؟

تاریخ از ژاندارک سخن می‌گوید چون به هنجار زمانه شورید، تاریخ از اسپارتاکوس سربدار سخن می‌گوید، چون زنجیر را به سخره گرفت، تاریخ از ستار سخن می‌گوید که بیرق شرف برافراشت و کوی امیرخیز را زادگاه یک انقلاب ماندگار کرد و بالاخره تاریخ از بیژن و حنیف می‌گوید چون بن‌بست زمانه را گشودند.

پس ما به مقاومت‌مان زنده‌ایم! و به آن می‌بالیم

و در بهار طبیعت و هستی، ما نیز قدم می‌کشیم برای آغازی دیگر.

نوروز ۹۸را به همه مردم سرفراز و آزادیخواه میهنم شادباش می گویم

 

سهیل عربی

شکنجه‌گاه تهران بزرگ- تیپ ۱

اسفند ۱۳۹۷

 

پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه

به‌ مناسبت سال نو

 

سال ۱۳۹۸در حالی آغاز می‌شود که حوادث و وقایع عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، خاطرات تلخ و شیرینی را برای مردم و فعالآن سیاسی در ایران، از خود به‌جای گذاشته است.

خروج ایالات متحده آمریکا از توافق هسته‌یی و شروع تحریم‌های اقتصادی علیه رژیم ایران، وضعیت سیاسی و اقتصادی را چه در داخل و چه در خارج ایران با تحولات عظیمی روبه‌رو نموده است. به‌طوری‌که سردمداران رژیم آخوندی شیرازه امور مملکتی را از دست داده‌اند، که یک نمود بارز آن ادامه و گسترش قیامهای سراسری در سال ۹۷بود. مطمئناً با توجه به شرایط سیاسی، اجتماعی و معیشتی کنونی، قیام و خیزش و اعتراضات مردمی در سال ۹۸، پایه‌ها و ارکان کاخ عنکبوتی دیکتاتوری ولایت فقیه را به لرزه درخواهد آورد و زمینه سرنگونی آن به‌دست فرزندان دلیر ملت ایران، فراهم خواهد نمود.

بن‌بست سیاست‌ها و ایدئولوژی مخرب ارتجاعی رژیم و مزدوران حلقه بگوش آنان و خصوصاً ایستادگی و مقاومت مردم در برابر بی‌عدالتیهای اجتماعی، اعتصاب‌های گسترده سراسری کارگران و معلمان، پرستاران و سایر اقشار مردم و به‌خصوص اعتراضات نسل جوان، همه و همه پیروزی قطعی مردم ایران را نوید می‌دهد.

در این راستا تلاشهای شجاعانه و دلیرانه کانون‌های شورشی، طلیعه پیروزی ملت ایران علیه اهریمن خون‌ریز ولایت، در چشم‌انداز قرار داده است.

 

ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه ضمن تبریک نوروز سال ۱۳۹۸به همه مردم ایران، حمایت خود را از اقدامات شجاعانه و قهرمانانه کانون‌های شورشی اعلام می‌کنیم و یقین داریم که با سرنگونی رژیم آخوندی، سرزندگی و شادی و بهروزی در ایران مستقر خواهد شد.

 

با تبریک مجدد، نوروز ۱۳۹۸را به همه هموطنان تبریک می‌گوییم و برای یکایک شما از درگاه ایزد منان آرزوی سربلندی و موفقیت داریم.

 

جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه

نوروز ۱۳۹۸

 

 

 

پیام تبریک زندانیان سیاسی زندان مرکزی اردبیل

به‌ مناسبت نوروز سال ۱۳۹۸

 

سنت ها و آیینهای ملی، نماد حیات یک ملت و پویایی‌اش در تاریخ است. نوروز عید بزرگ ایرانیان، با الهام از زندگی دوباره طبیعت و نجوای دوباره زمین با ساکنان خود است که می‌گوید:

آری آری زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست

گر بیفرزیش رقص شعله‌اش در هر کران پیداست

ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست

ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی اردبیل، با تبریک فرا رسیدن سال نو و نوروز خجسته به ملت بزرگ ایران و همه زنان و مردانی که برای آزادی و عید واقعی تلاش کردند و می‌کنند، وظیفه خود می‌دانیم که ابتدا سر تعظیم فرود بیاوریم در برابر قهرمانانی که طی یک سال اخیر در زندانها و یا در خیابانهای این وطن غرق به خون، جان خود را فدای آزادی کردند؛ یلانی مثل رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی.

همچنین درود می‌فرستیم به همزنجیرانمان در سراسر کشور که صفحه جدیدی از مقاومت را در برابر یک دیکتاتور خون‌ریز ورق زدند؛ و از جوانانی یاد می‌کنیم که در تمام طول سال خیابان‌ها و در و دیوار شهرها نماد مقاومت‌شان بود.

در آستانه سال نو یاد می‌کنیم از سفره خالی کارگران زحمتکش و از فریادهای خشم هزاران غارت شده و مسکن از دست داده که آنان نیز هرگز خیابان‌ها را خالی نکردند.

ما یقین داریم مردم ما به‌زودی فرشته آزادی را به تخت خواهند نشاند.

دردها و رنج های ۴۰ساله پایان می‌گیرد و زنجیرها از هم خواهند گست.

یک بار دیگر آغاز سال نو و بهار طبیعت را به همه هم میهنان تبریک می گوییم

 

 

زندانیان سیاسی زندان مرکزی اردبیل

نوروز ۹۸

 

 

پیام تبریک زندانیان سیاسی دیزل‌آباد کرمانشاه به‌ مناسبت فرا رسیدن سال نو

 

در این خاک در این خاک، در این مزرعه پاک به جز مهر به جز عشق دگر بذر نکاریم

فرا رسیدن بهار طبیعت همیشه الهام‌بخش انسان‌ها برای نو شدن و دگرگونه شدن بوده است و چه زیباست نوروز و سنتهای اصیلش که همه چیز یک بار دیگر تعریف می‌شود، یک بار خانه تکانی می‌شود و دوباره به واقعیت اصلیش برمی‌گردد.

مردم ایران اما از ۴۰سال پیش گرفتار طاعونی شدند که هر لحظه تلاشش این است که به جامعه درد و غم و نومیدی و فقر تزریق کند. حاکمیتی که بقایش را مدیون ترس آفرینی و امیدکشی است. با این وجود مردم سرفراز ایران نشان دادند که هرگز اجازه نمی‌دهند یک دیکتاتوری خون‌ریز خود را تثبیت کند. شاهد این مدعا وجود یک مقاومت سرفراز میهنی با هزاران شهید و سربدار و هزاران زندانی سیاسی است. شاهد این مدعا قیام خونفشان دیماه ۹۶است که مردم به‌طور سراسری نامشروع بودن حکومت دیکتاتوری ولایت فقیه را در کف خیابان‌ها فریاد کردند و همه دسته‌بندیهای درونی رژیم را نفی کردند.

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان دیزل‌آباد کرمانشاه، جشن ۴۰سالگی این حکومت منحوس را اعتراف واضح به شکست پروژه ولایت فقیه دانسته و همه مردم و نسل جوان و آگاه را به گسترش اعتراضات فرا می‌خوانیم؛ و با درود به کانون‌های شورشی که عرصه را بر مزدوران دیکتاتوری ولایت تنگ کردند، ما همه جوانان شورشی را به گسترش اعتراضات فرا می‌خوانیم.

ما زندانیان سیاسی زندان کرمانشاه، با همه مردم‌مان عهد می‌بندیم که زنجیر و شکنجه و زندان هرگز و هرگز ما را از پا درنیاورد بلکه به مسئولیت‌هایمان برای تلاش برای آزادی اضافه می‌کند.

بار دیگر این عید و سال نو را به همه هم میهنانمان در آستانه سال نو تبریک می‌گوییم.

 

جمعی از زندانیان سیاسی زندان دیزل‌آباد کرمانشاه

۲۶اسفند ۹۷

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56e2cf6f-f079-4bdb-8efd-19407d35fbf8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات