728 x 90

درخواست توقف طرح صیانت فضای مجازی به‌دلیل «موج انتقادات»!؟ یا ترس از قیام در کف خیابان

محدود کردن و فیلتر اینترنت
محدود کردن و فیلتر اینترنت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم از طرح تقاضای مسکوت‌ماندن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و پیام‌رسانهای اجتماعی خبر داد.

روزنامه حکومتی شرق ۱۷مرداد در مورد توقف خوردن عواقب طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس رژیم به‌نقل از جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مجلس ارتجاع نوشت: به‌نظر می‌رسد موج انتقادات کار خود را کرد و برخی از نمایندگان مجلس به صرافت این افتاده‌اند که طرح پرچالش صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را در کمیسیون فرهنگی مسکوت بگذارند.
رحیمی جهان‌آبادی پیرامون عواقب این طرح که می‌تواند دامن نظام را بسوزاند آن هم در شرایطی که هر روز با هر بهانه‌ای قیامها شعله‌ور می‌شوند تلویحاً در توئیتی نوشت: «طرح صیانت از فضای مجازی غیر‌کارشناسی و چالش‌زاست...».


وی افزود: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶۷ قانون آیین‌نامه داخلی، درخواست توقف رسیدگی در کمیسیون را ارائه کرده و آن را به صحن برمی‌گردانیم، به آن امید که با همراهی سایر نمایندگان محترم، طرح را مسکوت بگذاریم. اولویت کشور واکسن و مسأله معیشت است، نه اینترنت»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af31b630-3825-4b21-b31f-12fcbb96e952"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات