728 x 90

ایران، آتش زدن مراکز سرکوب و نمادهای رژیم آخوندی توسط کانون‌های شورشی مجاهدین در تهران، چابهار، گلپایگان، خوی و لرستان

آتش زدن مراکز سرکوب و نمادهای رژیم ایران توسط کانونهای شورشی مجاهدین
آتش زدن مراکز سرکوب و نمادهای رژیم ایران توسط کانونهای شورشی مجاهدین

گزارشی از آتش زدن مراکز سرکوب و نمادهای حکومتی در ایران توسط کانون‌های شورشی در پاسخ به فراخوان مجاهدین خلق ایران به قیام آتش:

آتش زدن بنر خامنه‌ای ملعون در تهران

اعضای کانون شورشی ۸۵۶ تهران در یک عملیات انقلابی تابلو سپاه پاسداران حکومت ضدبشری ولایت فقیه که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای بود را به آتش کشیدند. این عملیات ضد سرکوب و اختناق که در تاریخ بیست ‌و یکم اسفندماه جاری با شعار شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده آتش جواب آتش و در پاسخ به فراخوان مجاهدین به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری انجام گرفت و بخشی از شهر از این نماد منحوس آخوندی پاکسازی شد.

 

آتش زدن پایگاه جاسوسی و سرکوب بسیج ضدمردمی در گلپایگان

اعضای کانون شورشی ۵۱۲ گلپایگان، طی یک عملیات انقلابی ضد سرکوب و اختناق، ورودی یکی از پایگاههای سپاه پاسداران خامنه‌ای موسوم به پایگاه مقاومت بسیج سازمان فنی و حرفه‌یی را به آتش کشیدند. این حرکت انقلابی با شعار آتش جواب آتش، در تاریخ بیست و یکم اسفند ۱۳۹۷ انجام شد.

 

به آتش کشیدن بنر وزارت بدنام اطلاعات آخوندی در تهران

اعضای کانون شورشی ۹۳۸ تهران طی یک عملیات انقلابی بنر بزرگ جاسوس پروری وزارت اطلاعات آخوندی را که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خون‌ریز بود را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی با انجام این عمل ضد سرکوب و اختناق در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه جاری که با شعارهای «تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای» انجام گرفت بخشی از شهر را از لوث این پلیدی پاکسازی کردند.

 

آتش زدن بنر خامنه‌ای جلاد در چابهار

اعضای کانون شورشی ۹۹۷ چابهار با آتش زدن یک بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندها که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای ملعون بود بخشی از شهر را از این پلیدی پاک کردند. این عمل انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – آتش جواب آتش در تاریخ بیست و یکم اسفندماه جاری انجام شد.

 

 

تهران - به آتش کشیدن بیلبورد تبلیغات جاسوس پروری اطلاعات آخوندی

اعضای کانون شورشی ۹۴۶ تهران در یک عملیات انقلابی ضداختناق و سرکوب در پاسخ به فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران برای قیام آتش، بیلبورد جاسوس پروری وزارت بدنام اطلاعات را به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی با شعار «درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای» در بیست و یکم اسفندماه جاری انجام گرفت.

 

آتش زدن حوزه جهل و جنایت در خوی

اعضای کانون شورشی۹۶۵ خوی طی یک عملیات انقلابی ورودی حوزه جهل و جنایت رژیم آخوندی را به آتش کشیدند. این عملیات ضد سرکوب و اختناق در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه جاری انجام شد.

 

آتش زدن حوزه جهل و جنایت در لرستان

اعضای کانون شورشی ۵۲۴ لرستان یکی از مراکز جاسوسی بسیج ضدمردمی که تحت پوش دجالگرانه دارالقرآن فعالیت می‌کرد را به آتش کشیدند. این عملیات ضد سرکوب و اختناق در تاریخ بیست و یکم اسفند ۹۷ انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

وحشت از «کیبورد اعضای مجاهدین» در فضای مجازی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9acc30d-c95e-4a6e-853f-0155b83a6877"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات