728 x 90

شقه دروني رژيم,

آتش تهیه خامنه‌ای علیه باند رفسنجانی- روحانی

-

خامنه‌ای، حسن روحانی، رفسنجانی
خامنه‌ای، حسن روحانی، رفسنجانی
پس از شکستن طلسم ولایت خامنه‌ای و پس از خوردن جرعه‌های زهر در زمینه مسأله اتمی، هر روز به ابعاد جنگ گرگها و تضادهای درونی رژیم افزوده می‌شود. در راستای همین شتاب روزافزون تضادهای درونی است که این روزها رفسنجانی هر فرصتی را گیر می‌آورد به ولی‌فقیه و باند خامنه‌ای حمله می‌کند. گاه خاطره می‌گوید، گاه از رد صلاحیتش در شورای نگهبان شکوه و شکایت می‌کند، و گاه باند خامنه‌ای را گروهی بی‌هنر، تندر و بی‌دنده و ترمز می‌داند و...
در مقابل این حملات، باند خامنه‌ای نیز که به‌طور معمول از طریق نمایندگان این باند در مجلس به رفسنجانی و سیاستهای آخوند روحانی حمله می‌کردند، در غیاب نمایندگان مجلس رژیم در ایام تعطیلات عید، آتش تهیه و هجومشان را از طریق سایر مهره‌ها و ایادیش متوجه رفسنجانی و دولت آخوند روحانی کرده است.
جنتی دبیرشورای نگهبان رژیم برای باند رفسنجانی- روحانی خط ونشان می‌کشد که پس از این‌که خاکریز اول (ریاست جمهوری) رژیم را فتح کردند شورای نگهبان نمی‌گذارد خبرگان و مجلس رژیم را در انتخابات آتی فتح کنند.
جنتی تلویحاً باند رفسنجانی ـ روحانی را نیز متهم کرد که برای بی‌خاصیت کردن کردن ولایت خامنه‌ای از طریق قبضه کردن خبرگان آخوندی نقشه می‌کشند و...
تداوم جنگ قدرت در رأس هرم رژیم آخوندی بین خامنه‌ای و رفسنجانی است که این جنگ را به بدنه نظام و میان مهره‌های رژیم گسترش داده است.
در راستای این جنگ است که مهره اطلاعاتی رژیم به نام محمد صادق کوشکی که تلویزیون رژیم از او به‌عنوان تحلیلگر مسایل سیاسی و استاد دانشگاه نام می‌برد، سرتا پای دولت روحانی و شخص روحانی را لجن مال می‌کند.
مهره اطلاعات رژیم در گفتگو با تلویزیون شبکه یک رژیم، دولت آخوند حسن روحانی و کارگزاران این دولت را مدیران غیرجهادی با روحیه رفاه طلبی نامید که به جای حل مسائل و دردهای بی‌درمان رژیم به فکر رفاه و آسایش و قدرت طلبی خود هستند.
مهره باند خامنه‌ای در تهاجم به باند رفسنجانی- روحانی و کارگزارن این باند می‌گوید: ”دوستان عزیزی هم پامیشند مثلاً ایام نوروز را تقسیم می‌کند شمال بعدش برای خستگی که شمال بودند میرند کیش. از تو این مدیریت جهادی در نمی‌آید. این ویژه خواریها و مفاسد اقتصادی مال مردم عادی نیست. چون مردم عادی اگر بخواهند برند یک وام صد تومنی هم از بانک بگیرند باید کپی عهدنامه ناصرالدینشاه را هم ضمیمه کنند. مال مسئولانه که قدرت دارند. وقتی می‌گیم نخبگان و مسئولان از خودشون شروع کنند یعنی مسئولان یک مقدار از الآن فکر انتخابات اینده و هزینه‌هاش نباشند یک مقدار این اطرافیان فاسد را بتکانند آنوقت اگر این مسئولان این کار را می‌بینه نمی‌تونه بکنه از الآن به فکر انتخابات بعد و هزینه‌های آن هست“.
منظور مهره اطلاعاتی رژیم از سفر مدیران غیرجهادی رژیم به کیش سفر روحانی و رفسنجانی به جزیره کیش است که در جریان سفر رفسنجانی به کیش ایادی باند خامنه‌ای از سخنرانی او جلوگیری کردند.
سایت حکومتی عصر ایران در زمینه جلوگیری ایادی خامنه‌ای از سخنرانی رفسنجانی در کیش می‌نویسد: ”قبل از ورود هاشمی به محل سخنرانی شماری از حاضران که به جهت گیریهای سیاسی خاص معروف بودند؛ با سر و صدا و فریاد مانع از انجام سخنرانی شدند. تیم حفاظت و تشریفات هاشمی نیز که از وضعیت محل برنامه سخنرانی آگاه می‌شوند مانع از حضور هاشمی می‌شوند و این برنامه سخنرانی لغو می‌شود“.
یکی دیگر از مهره‌های باند خامنه‌ای از متلک گویی هم باندیهایش و افراط باند ولایت در نیش وکنایه زیاد به روحانی گلایه می‌کند و هشدار می‌د‌هد که این حملات روحانی را به جبهه مقابل باند ولایت می‌راند. خبرگزاری حکومتی ایرانا از قول او می‌نویسد: ”برخی برادران در فضای مجازی، سفر غیررسمی رئیس‌جمهور به کیش را دستمایه انواع کنایه و متلک و نیش به ایشان کرده‌اند.
توهین و متلک به آقای روحانی، نه وظیفه است و نه هنر. لگد زدن به آقای روحانی و بیرون کردن ایشان از جبهه و خط اصیل انقلاب و امام و رهبری، همان رویکرد اشتباه برادران جبهه پایداری در; سیاه و سفید; دیدن اشخاص است. همان رویکرد اشتباهی که قالیباف را چون اشتباهات و قصوری دارد، سیاه تلقی می‌کند“
بیژن نوباوه یکی از اعضای مجلس رژیم از باند خامنه‌ای، دولت آخوند حسن روحانی را متهم به تخلف کرد و تهدید کرد که مجلس جلو تخلفات آن را خواهد گرفت. این نماینده باند خامنه‌ای گفت: ”اگر سؤال از وزیران دولت یازدهم زیاد است به علت تخلفهای زیادی است که صورت می‌گیرد“.
نماینده مجلس رژیم عملکرد دولت آخوند روحانی را در انتخاب استانداران مورد انتقاد قرارداد و آنها را افرادی مسأله‌دار دانست که انتخاب این افراد با ”اعتدال“ روحانی منافات دارد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی رژیم نیز در مورد روابط خارجی رژیم و ”تعامل“ دولت آخوند روحانی با غرب به روحانی و کارگزاران سیاست خارجی دولتش هشدار داد و گفت: ”ما بار دیگر به مسئولان هشدار می‌دهیم که نتیجه تعامل شما با غرب، کار را به این‌جا کشانده که دشمن با بی‌شرمی تمام برای مردم و نظام شرایط تعیین می‌کند، اما اگر شما برخورد مناسبی با این رفتارها نداشته باشید، بسیج دانشجویی و سایر تشکل‌های دانشجویی به‌عنوان جنبش دانشجویی بیدار و انقلابی در برابر این اقدامات، حرکتی انقلابی و دشمن‌شکن انجام خواهند“.
در روزهای اول سال و ایام نوروز که علی القاعده می‌بایست ایادی رژیم از هر دو باند ولو به‌طور مصلحتی و موقتی هم که شده از شعله‌های جنگ باندی قدری بکاهند، اما در این روزها جنگ جناحها نه تنها فروکش نکرد، بلکه با شدت بیشتر از قبل ادامه یافت و شواهد نشان می‌دهند که در آینده نیز جنگ گرگها در مداری جدید از شدت وحدت ادامه خواهد یافت، خصوصاً این‌که هر روز که می‌گذرد جرعه‌های زهر اتمی بیش از پیش آثار مخرب خودش را در پیکره شرحه شرحه نظام می‌گذارد و به شقه وشکاف درونی بیشتر رژیم دامن می‌زند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de8f3e0b-c477-4510-be9e-3386e604bb0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات