728 x 90

قيام بهمن و اسفند 90,

فراخوان به اعتراض و قیام برای آزادی در بهمن و اسفند

-

برخیزیم و شعبده انتخاباتی را بر سر ولی‌فقیه ارتجاع خراب کنیم
برخیزیم و شعبده انتخاباتی را بر سر ولی‌فقیه ارتجاع خراب کنیم
برخیزیم و شعبده انتخاباتی را بر سر ولی‌فقیه ارتجاع خراب کنیم

برخیزیم و اخگر قیامهای فروخفته را مانند قهرمانان اشرف و خلق بپاخاسته سوریه، با حداکثر فدا و قربانی، شعله‌ور سازیم


مردم آزاده‌ایران،
زنان، جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، کارگران بپاخاسته میهن!


رویارویی مردم و مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران با رژیم خونخوار ولایت‌فقیه، به یمن فدای بیکران و رود خروشان خون یکصدوبیست هزار شهیدان آزادی، اکنون مبارزه آزادیبخش و انقلاب دموکراتیک خلق در مرحله‌ی سرنگونی رژیم، به دوران خطیر و تعیین‌کننده‌یی وارد شده است.
رژیم آخوندی مانند کشتی شکسته‌یی در آستانه غرق شدن در گرداب بحرانهای فزاینده درونی و بیرونی قرار دارد. تحریمهای نفتی و بانکی به‌ویژه تحریم بانک مرکزی، شاهرگ درآمدهای حیاتی آخوندهای اتمی را قطع می‌کند. کارگزاران و رسانه‌های رژیم به گوشه‌هایی از این وضعیت وخیم اعتراف می‌کنند: ”مراسم ختم ریال در بازار کالا“، ”رشد اقتصادی صفر، تورم ۴۰درصدی، ۳۰ درصد بیکاری در میان جوانان، حقوق رسمی کارگر ۳۳۰هزار تومان“ (یک ششم خط فقر که به‌۲میلیون تومان رسیده است). ۷۰درصد کارگران و ۸۰درصد بازنشستگان زیر خط فقر هستند. همه‌ساله ۲۵درصد دانش‌آموزان بر اثر فقر، ترک تحصیل می‌کنند. ۱۰میلیون نفر در چنگال عفریت اعتیاد که ساخته و پرداخته آخوندهاست، گرفتارند. آسیبهای ناشی از اعتیاد ۱۶میلیون ایرانی را در برگرفته و ایران را به دومین مصرف کننده مواد مخدر در جهان تبدیل کرده است.

حلقه تنگناهای منطقه‌یی بر گردن رژیم هر روز تنگتر می‌شود. دیکتاتور خونریز سوریه ”عمق استراتژیک نظام ولایت“ در آستانه سقوط و در حال فرو ریختن است. این واقعیت را مردم سوریه هر روز با آتش‌زدن عکسهای منحوس خامنه‌ای به‌نمایش می‌گذارند.

پاسخ رژیم در برابر بحرانی که سراپای آن را فراگرفته است، اعدامهای روزمره، سیاه‌ترین نوع سرکوب و ارعاب، سانسور و اختناق، قطع ارتباطات اینترنتی و بستن بیش از پیش فضای جامعه است. در زیر سایه سیاه سرکوب، مدعیان بی‌هزینه اصلاحات، فرصت می‌یابند بر روی آتش خشم خلق خاکستر خیانت بریزند و تیغی بر تیغهای سرکوب بیفزایند. این‌جاست که اشرف و مجاهدانش با پرچم «جنگ صد برابر و عزم حداکثر» برای سرنگونی دشمن ضدبشری، بیش از همیشه، برای آخوندهای وحشت‌زده خطرناک می‌شوند.

جنگ قدرت در رأس دیکتاتوری آخوندی در آستانه نمایش انتخابات به‌شکل بی‌سابقه و غیرقابل کنترل شدت یافته و وحشت سرنگونی سردمداران رژیم را فراگرفته است. ریزش و فرسودگی در بالاترین رده‌های حکومت از جمله در سپاه پاسداران ارتجاع به چشم می‌خورد. ولی‌فقیه درهم‌شکسته برای حفظ قدرتش چاره‌یی جز تن‌دادن به حذف و جراحی پیاپی ندارد. به همین دلیل، مهره‌های رژیم به کرات نمایش انتخابات اسفندماه را با عباراتی نظیر «خطرناکترین انتخابات تاریخ نظام» توصیف کرده‌اند.

این شرایط در ۳۳سالی که از دیکتاتوری دینی می‌گذرد، بی‌سابقه است. بحران در اسفند ماه، همزمان با نمایش انتخاباتی رژیم به اوج می‌رسد. تناقض ذاتی و ناسازگاری بنیادین رژیم ولایت‌فقیه با هرگونه نهاد انتخابی و حتی نمایش انتخابات، به آنجا رسیده است که این نمایش در مرحله پایانی رژیم به یک خطر جدی برای رژیم و به فرصتی برای مردم به جان آمده تبدیل شده است.

هموطنان،
جوانان دلیر و قیام‌آفرین،

زمان، زمان برخاستن است. ملت ایران که بارها اراده و رأی قاطع خود را برای سرنگونی تمامیت استبداد دینی با خروش «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» با رساترین صدا اعلام کرده است، با هوشیاری این وضعیت را دریافته و بر آن است تا آتش خشم خود را از زیر خاکستر خیانت، شعله‌ور سازد و نمایش نفرت‌انگیز انتخاباتی رژیم را بر سر ولی‌فقیه ارتجاع خراب کند.

حق و آزادی را هرگز در سینی طلایی به کسی نمی‌دهند. میلیونها هموطن تحت ستم، چشم به‌راه جوانانی هستند که برخیزند و اشرف‌نشان، بهای آزادی را سرفرازانه بپردازند. آری، با دست خالی هم می‌توان در برابر گلوله و زرهی ایستاد و دشمن درنده را شکست داد.

برخیزیم و شعبده انتخاباتی را بر سر ولی‌فقیه ارتجاع خراب کنیم!
برخیزیم و اخگر قیامهای فروخفته را، مانند قهرمانان اشرف و خلق بپاخاسته سوریه، با حداکثر فدا و قربانی، شعله‌ور سازیم!


سازمان مجاهدین خلق ایران بهمن و اسفند را تا چهارشنبه آتشین آخر سال، ایام در هم شکستن شعبده انتخابات آخوندی اعلام می‌کند و به اعتراض و قیام، به توفان خشم و خروش، و به ایستادگی تمام‌عیار علیه نظام ننگین ولایت در سراسر میهن، فرا می‌خواند.


سلام بر خلق- سلام بر آزادی
درود بر رجوی
سازمان مجاهدین خلق ایران
۱۰بهمن۱۳۹۰
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24c5c4a8-2808-4d9c-b78a-8d55c1f64b08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات