728 x 90

-

گوشه‌یی از دزدیهای نجومی دولت پاسدار احمدی‌نژاد

-

کابینه پاسدار احمدی نژاد و دزدیهای نجومی
کابینه پاسدار احمدی نژاد و دزدیهای نجومی
بنا‌به گزارشهای رسیده، وزیر ارتباطات احمدی‌نژاد به‌نام رضا تقی پور با همدستی خود احمدی‌نژاد در سال ۸۸ ، از مبلغ ۸۱۰۰ میلیارد تومان درآمد ۱۴۸۰ شرکت خصوصی فعال در بخش ارائه خدمات اینترنتی، در سال۸۸ ، مبلغ۸۰۰ میلیارد تومان را به شیوه‌های مختلف به جیب زده‌اند.

در یک گزارش دیگر در مورد دزدیهای کلان در وزارت نیرو، این وزارتخانه، برخی پروژه‌ها را که حداکثر ۶ماه زمان می‌برد، تا ۵ سال طول داده و میلیونها تومان از این طریق دزدی می‌کند. از جمله پروژه‌های آبرسانی روستاهای مقرب الکلا، عزیزی، کبوتران، خردمرد را می‌توان نام برد. رئیس امور آب و فاضلاب روستایی بابلسر و فریدونکنار شخصی به نام سید رسول اسماعیل نژاد است که میلیونها تومان از این پروژه به جیب زده است.

هم‌چنین در پروژه دومین نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای کشور در ایلام، شخصی به‌نام سید محمدرضا رضازاده، مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، با نقض استاندارد اندازه قطر تونلهای مخزن بالایی نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای، که به دریاچه سد سیمره متصل می‌شد، و کم کردن قطر ۵ . ۶ متری این تونلها میلیونها تومان پول را بالا کشید. (توضیح: این پاسدار ۴ سال در دور اول احمدی‌نژاد استاندار فارس بوده، ۱۰ سال از ۶۱ تا ۷۱ در سپاه بوده و مناصب دیگری هم داشته که آخرین بار توسط وزیر نیرو به این سمت گماشته شد).
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21bd07c2-d193-45ff-be30-dd81b64e54b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات