728 x 90

پس از ۴۱سال در لبه پرتگاه

در آستانهٔ چهل‌ویکمین سال غصب حاکمیت مردم، کارشناسان و کارگزاران خامنه‌ای به شکست و موقعیت نظام در لبهٔ پرتگاه سرنگونی اعتراف می‌کنند.

فرشاد مومنی، کارشناس حکومتی: «من الآن آمادگی ذهنی دارم که اگر مجال می‌بود برای شما یه گوشه‌هایی از اون تصویری که میتونه نشون بده که ما چه جوری لب پرتگاه ایستادیم. و اصلاً هم این بحران‌هایی که باهاش روبه‌رو هستیم تعارف‌بردار نیست براتون ارائه بکنم و فکر می‌کنم اینها مثل اسلایدار فکس میمونه یعنی هیچکس هم نمی‌تونه ردشون بکنه».

محمد غرضی، از کارگزاران قدیمی نظام، در گفتگو با یک رسانهٔ ‌ حکومتی به‌صراحت گفت: «ما در اداره کشور به‌طور کامل شکست‌خورده‌ایم».

وی که از مؤسسان سپاه پاسداران و از مهره‌های اصلی نظام بود می‌گوید: «قدرتهای سیاسی مربوط به احزاب و گروه‌های چپ و راست در اداره کشور شکست خورند. نه جمهوریت شکل گرفت و نه اسلامیت».

آخوند مراد امیدی میرزایی در جمعه‌بازار گیان همدان ۱۸بهمن ۹۸: «چرا دروغ می‌گویند؟ واقعاً مردم از دروغ خسته شدند مردم از این چیزهایی که می‌بینند واقعاً خسته شدند».

همین آخوند هم دروغ می‌گوید. منظورش از مردم همان ساندیس‌خورها و خودی‌های نظام است که در نمایشهای جمعه شرکت می‌کردند و امروز آنها هم خسته و ناامید شدند.

آخوند ماندگاری ۱۹بهمن ۹۸: «نماز جمعه حیف نیست این تهران بیش از ۱۰میلیون جمعیت نماز جمعه‌اش خلوت باشد».

اعتراف به لبهٔ پرتگاه، شکست کامل و رویگردانی خودی‌های نظام در نمایش‌های حکومتی و جمعه‌بازارها از علائم جدی موقعیت نظام ولایت فقیه در آستانهٔ ۴۱سالگی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da40f6f8-9bbf-44ed-b42f-c750b690b2d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات