728 x 90

یک مهرهٔ باند مغلوب: در آینده نزدیک همین زخم‌های (اقتصادی) موجب جوشش شورشهای متعددی در کشور خواهد شد

محمدرضا تاجیک مهره باند مغلوب نظام
محمدرضا تاجیک مهره باند مغلوب نظام

محمدرضا تاجیک از مهره‌های دولت آخوند خاتمی در گفتگو با سایت حکومتی اقتصاد نیوز با اشاره به بحرانهای گریبانگیر نظام و هشدار نسبت به تبعات اجتماعی آن دولت رئیسی را محصول هراس از موجودیت نظام دانست و گفت: «یک جریان به‌دلیل هراس از بقا تصمیم گرفت تا یک دولت یکدست را ایجاد کند».

اما وی بلافاصله به بی‌حاصل بودن این تمهید خامنه‌ای اعتراف کرد و گفت: «فضایی در درون جریان فعلی در حال شکل‌گیری است که نشان از انشقاق درونی دارد... در آینده رویه حذف و طرد در قبال رئیس‌جمهور مستقر اعمال خواهد کرد».

این مهره باند مغلوب در این مصاحبه در رابطه با بحران اقتصادی نظام گفت: «اقتصاد چندین پاره ایران با همسویی چند نهاد وابسته به جریان قدرت، یکپارچه نخواهد شد. مشکلات اقتصادی کنونی کشورمان فراتر از یک فضای تئوریک، در بخش استراتژیک و مدیریتی نهفته شده است».

وی سپس هشدار داد: ضعف ریشه‌یی در مدیریت اقتصادی کشور زخم‌هایی را ایجاد کرده که به‌سادگی قابل التیام نیست و در آینده نزدیک همین زخم‌ها موجب جوشش شورشهای متعددی در کشور خواهد شد».

محمدرضا تاجیک سپس به سرکوب به‌عنوان تنها راه‌حل رژیم برای مقابله با شورش‌ها توسط نظام اذعان کرد و گفت: «به نظر یک دیکتاتوری خودیها در کشور شکل گرفته تا شرایط ملتهب فعلی را مدیریت کند... . . زیرا جریان حاکم از تسری و گسترش حرکت‌های جمعی توده‌ها هراس دارد و کشیده شدن دامنه یک اعتراض به سایر بخش‌های کشور را برنمی‌تابد... ... حرکت‌های اعتراضی متعددی در پیش است و حاکمیت از هم‌اکنون باید تکلیف خود را با آنها مشخص کند». «سایت حکومتی اقتصاد نیوز ۲۲آذر۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41bd4c28-2be7-44ce-abdd-b1cd2d69a885"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات