728 x 90

کمیته حامیان مردم ایران در استرالیا از دولت استرالیا خواستار نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران خامنه‌ای شد

کمیته حامیان مردم ایران در استرالیا - نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران خامنه‌ای
کمیته حامیان مردم ایران در استرالیا - نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران خامنه‌ای

کمیته حامیان مردم ایران در استرالیا در بیانیه‌یی که توسط پیتر مورفی و دکتر مریدیس برگمن رؤسای مشترک آن صادر شده، خواستار حمایت از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط دولت آمریکا شد و اعلام کرد: این لیست‌گذاری گام مهمی در مقابله با استفاده سیستماتیک رژیم تهران از تروریسم به‌عنوان ابزاری برای حکومت کردن است.کمیته ما، دولت استرالیا را فرا می‌خواند که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند.

گام بعدی شناسایی تمام شرکت‌های وابسته به سپاه و اعمال تحریمها بر آنها می‌باشد تا نتوانند در استرالیا فعالیت کنند و یا از استرالیا حمایت اقتصادی شوند. سپاه پاسداران، شاهرگ اقتصاد رژیم ایران را در کنترل دارد.

سپاه پاسداران که حتی نام "ایران" را در بر نمی‌گیرد، مرزها را به‌رسمیت نمی‌شناسد و به‌عنوان پاسدار نظام حاکم بر ایران فقط به خامنه‌ای پاسخگوست. سپاه پاسداران دستگاه مرکزی سرکوب، اصلی‌ترین پیش برنده جنگ و صدور تروریسم و پروژه‌های اتمی و موشکی است.

بیانیه کمیته حامیان مردم ایران در استرالیا می‌افزاید: لیست‌گذاری سپاه پاسداران، به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی، رژیم ایران را در موقعیت دفاعی قرار می‌دهد و سپاه و زیر مجموعه‌های آن نظیر منابع آموزشی و سرمایه‌گذاری روی شبه‌نظامیان تروریست را از بین خواهد برد.

ما از دولت استرالیا می‌خواهیم از آرمانهای دموکراتیک مردم ایران حمایت کند و در اولین فرصت سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی نامگذاری کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19fc9dc4-4b68-4308-a52a-63ef5c8d1fdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات