728 x 90

کرونا؛ علت تناقض‌گویی

یکی از ویژگیهای نظام ولایت فقیه این است که به‌علت امنیتی کردن امور هیچ چیز در جای خودش نیست و به هیچ حرف و آمار و ارقامی نمی‌توان اعتماد کرد.

تلویزیون شبکه ۲ حکومتی ‌۳۰بهمن ۹۸: «اوضاع مبتلایان احتمالی به کرونا تحت کنترل است وزارت بهداشت میگه از نظر دارو و امکانات کمبودی وجود نداره و جای نگرانی نیست».

یک شهروند: «۵تا دارو خونه رفتم پیدا نکردم».

یک روزنامه حکومتی نوشت: «روزی که وزیر بهداشت تعداد جان‌ باختگان را ۱۲نفر اعلام کرد، نماینده قم در مجلس گفت شمار قربانیان در این شهر ۵۰نفر است».(همدلی ۱۱اسفند ۹۸)

آخوند روحانی ۷اسفند: «اگر ۱۰۰نفر بستری بودند در روزهای اولیه از این ۱۰۰نفر ممکن بود ۷نفر ۸نفر از دنیا بروند امروز این رقم خیلی پایین آمده».

در هیچ کشوری غیر از ایران، دو جبهه ملت و دولت در امر کرونا تشکیل نشده است. تمام کشورها تلاش می‌کنند ویروس را جمع کنند اما در رژیم آخوندی هر اقدامی از فیلتر حفظ نظام عبور می‌کند.

پیام از بیمارستان شهدای تهران: «مکالمات و صحبت‌های پزشکان این روزها همش کنترل میشه جلو اطلاع‌رسانی دقیق ما رو می‌گیرن».

یک روزنامه حکومتی نوشت: «آمارها کاملاً امنیتی هستند و به کسی ارائه نمی‌شود، حتی شاید رئیس بیمارستان هم آمار بیماران کرونا را نداشته باشد».(رسالت ۱۰اسفند ۹۸)

آخوند روحانی ۷اسفند ۹۸: «در مجموع روند کاهش‌رو ما مشاهده می‌کنیم و پیشرفت در امر درمان».

تلویزیون رژیم - دکتر انوش دهنادی مقدم، رئیس بیماریتان پورسینای رشت: «باید منتظر سیر صعودی این بیماری در هفته‌های آینده باشیم».

در ایران آخوندی سنجش آسیب کرونا نه از سلامت مردم، که از امنیت و حفظ نظام صورت می‌گیرد. حاکمیت اولین قدم نامحرمی و دروغگویی را با هدف منافع نظام برمی‌دارند و در دنباله فریبکاریها، اعداد و ارقام متناقض را به مردم ارائه می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/147a485f-892e-4e0f-bf42-40f9a867a5bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات