728 x 90

پیامدهای حذف پاسدار محسن رضایی از تیم اقتصادی دولت رئیسی جلاد

پاسدار  محسن رضایی
پاسدار محسن رضایی

به‌دنبال حذف پاسدار محسن رضایی و صولت مرتضوی از تیم اقتصادی دولت رئیسی جلاد، بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ نداده است.

خبرگزاری حکومتی ایرنا روز ۵اردیبهشت در این مورد نوشت: «علی بهادری جهرمی پس از انتشار گمانه‌زنی‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر تغییر در تیم اقتصادی دولت، جزئیات تصمیم هیأت دولت را پیرامون تغییر ترکیب در کمیسیون اقتصادی دولت تشریح کرد».

​وی ضمن رد این گمانه‌زنیها گفت: رضایی و صولت مرتضوی مانند سایر اعضای هیأت دولت هم‌چون گذشته حق حضور در تمام کمیسیونهای دولت از جمله کمیسیون اقتصادی را دارا هستند».

وی استدلال کرد از آنجایی که گاهی جلسات کمیسیون به حدنصاب لازم نمی‌رسید، این حذف انجام شد!

روزنامه حکومتی همدلی ۵اردیبهشت، به زبان معکوس حذف محسن رضایی معاون اقتصادی جلاد آخوند رئیسی را ناشی از جنگ قدرت در آشفته بازار درون مافیای حاکمیت توصیف کرد.
همدلی نوشت: محسن رضایی این بار هم ناکام ماند. تلاش‌های او برای اعمال نظراتش و تصمیم‌گیری در حوزه اقتصاد به‌نظر می‌رسد که به مذاق دولت خوش نیامده و در دولت منزوی شده است. .
همدلی افزود: کم‌کم با بروز مشکلات متعدد در اقتصاد ایران و ادامه یافتن تحریم‌ها شرایط دشوارتر شد و به همین خاطر بیشتر توجهات متوجه تیم اقتصادی دولت رئیسی شد؛ تیمی که در آن برای اقتصاد تصمیم‌گیران زیادی وجود دارد (!).


در همین رابطه پزشکیان نماینده مجلس ارتجاع با بیان این‌که «وقتی تصمیم‌گیریها به‌صورت جداگانه انجام می‌شود» تصویر کلی از آشفته بازار دولت آخوند رئیسی را به نمایش گذاشت و گفت: «مشکلاتی که الآن در کشور وجود دارد این ناهماهنگی را ایجاد می‌کند، به این دلیل که نقشه مشخصی برای حل مشکلات وجود ندارد. وقتی ما نقشه نداریم، طبیعتاً هر واحدی برای خودش تصمیم می‌گیرد. در شرایط کنونی وقتی تصمیم‌گیریها به‌صورت جداگانه انجام می‌شود طبیعی است که شاهد ناهماهنگی باشیم (روزنامه حکومتی همدلی ۵ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04253485-3839-4ae0-8099-369738983865"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات