728 x 90

پاسدار قالیباف: قطعنامه شورای حکام با صحنه‌گردانی آمریکا و خیانت اروپا تصویب شد

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع امروز یکشنبه ۱تیر درباره ضربه قطعنامه شورای حکام گفت: «قطعنامه شورای حکام با صحنه‌گردانی آمریکا و خیانت اروپا تصویب شد، تا در صفوف نظام رخنه و شکاف ایجاد شود و نظام را وارد دالانی از مذاکره و فشار مجدد بکنند».

وی افزود: «اراده سیاسی جدید که بنده و شما افتخار نمایندگی آن را داریم بر همه تفکرات سازشکارانه و معامله‌گرانه مهر بطلان زد».

پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۱تیر ۹۹:

«مطلب بعدی مربوط به خواست موضوع هسته‌یی و تحولات هفته‌های اخیر و قطعنامه‌یی است که با صحنه گردانی آمریکا و رژیم صهیونیستی و با کارسازی خیانت آلوده کشورهای اروپایی علیه ایران در شورای حکام آژانس صادر شد.

تصور باطل صهیونیستی که پشت سر این طراحی‌ها ایستاده‌اند این است که می‌توانند با صحنه آرایی کودکانه و با امید این‌که صفوف ملت و نظام در ایران رخنه و شکاف ایجاد شود با صدور قطعنامه‌ها اولاً قدرت ابتکارعمل و خلاقیت در چارچوب راهبرد مقاومت فعال را از ایران بگیرند و ثانیاً ایران عزیز را وارد دالانی از مذاکره و فشار مجدد بکنند.

ملت ایران با اراده سیاسی جدید خود که در ماههای گذشته به بهترین وجه آشکار شده و بنده و شما افتخار نمایندگی آنرا داریم بر همه تفکرات سازشکارانه! و معامله‌گرانه! مهر بطلان زد.

مذاکره با آمریکا مطلقاً مضر و ممنوع است مذاکره با کشورهای اروپایی باید با حداکثر بی‌اعتمادی انجام شود مذاکره با آژانس باید با اطمینان از استقلال آنها از قدرتهای سلطه‌گر صورت گیرد و مذاکره با بقیه کشورها نیز بر حسب این شاخص طرح‌ریزی شود.

اروپایی‌ها با پیگیری خواسته‌های آمریکا در پیشبرد قطعنامه روز جمعه نشان دادند کینه‌ورزی با ایران دست‌کمی از آمریکا ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e1a1257-eb01-4a19-a71e-6a1e4d116179"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات