728 x 90

وعده‌های پوشالی یا ایمان واقعی، از؛ ماردین زاهدی

ماردین زاهدی
ماردین زاهدی

سلام، میشه بگید خبات به چه معنیه و هدفتون چیه؟!
معمولاً با اینچنین پیامهایی در دایرکتها برای سنجش سطح دانش و یا تشخیص هویت شخص مورد نظر شروع می‌شود و گاها با ارائهٔ برخی اطلاعات شخصی فرد، غیرمستقیم اقدام به معرفی خود کرده و با ایجاد جوی همراه با استرس اقدام به ارتباط با محوریت خود می‌نمایند.
هدف از این‌گونه ارتباطات نفوذ کردن به نهادهای اپوزیسیون با انگیزه خرابکاری و دادن وعده‌هایی مانند ساپورت برگشت بی‌دردسر و یا فرستادن به اروپا و وعده پول و غیره است که تمامی این وعده‌ها، واهی و پوچ بوده که در صورت موفقیت و اغفال فرد مورد نظر که خواستار خیانت و کارهایی مانند درز اطلاعات و یا خرابکاری چه ساده و چه حرفه‌یی که در حد توان شخص باش، اقدام به حذف فیزیکی دوطرفه آن شخص متهم به جاسوسی می‌کنند که هم از جانب مردم منفور و در سازمان حزب، بی‌اعتبار، و رژیم آنرا در راستای نابودی جامعه و خویشتن به کار می‌برد که در واقع شخصیت انسانی خود را از دست می‌دهد.


شخص فریب خورده در ازای قولهای به نفع رژیم اقداماتی غیرقانونی و مغایر با تمام اصول بنیادی انسانی و اخلاقی انجام می‌دهد، البته اگر شخص به کشور برگردد و ابراز ندامت کند از سویی شامل محرومیت اجتماعی می‌شود که رفته‌رفته از او شخصی منزوی و بی‌هدف می‌سازد و از سوی دیگر حاکمیت او را در تشویق کسان دیگری به خیانت مورد استفاده قرار می‌دهد که در جامعه خائن نامیده می‌شوند، ترفندی از جانب رژیم، برای تشویش در جامعه، و این همان چیزی است که رژیم خواستار آن است.


اما چرا تا به این اندازه رژیم در پی برگرداندن افراد و سعی در نفوذ به احزابی است که آنها را تنها چند عدد گروهک ضد انقلاب می‌خواند و مدعیست که به‌سادگی می‌تواند اقدام به نابودیشان کند. اگر این‌گونه است چرا باید یک نفر پیوسته شده به احزاب و به همان شیوه منفک شده تا به این اندازه برای رژیم مهم باشد که توانش را برای این مهم صرف می‌کند. این بسیار بدیهی است که تنها حضور آن شخص نیست که برای رژیم اهمیت دارد بلکه شخصی که با نام مبارز و پیشمرگه به احزاب می‌پیوندد در واقع نماینده یک خانواده، یک محله و یک شهر است که می‌تواند سکان روشنگری و واقعیت‌پراکنی را به‌وسیله همانها به گردش درآورد. ترس نظام از پیشمرگان و مبارزین به حدیست که نزدیکان و خانواده‌هایشان را تحت فشار و مراقبت محسوس و نامحسوس قرار می‌دهد تا باعث آشفتگی افکار و اختلال در امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه که وظیفه یک پیشمرگه است شود. هر چه که جامعه روشن‌تر و آگاهتر باشد بهتر می‌تواند ذات مبارزه را حس کرده و در راستای این امر، بسیار محکم‌تر گام بردارد.

ماهیت اصلی رژیم و عواملش تا حدودی روشن است، اما در این زمینه باید شفاف‌سازیهای بیشتری شود تا پرده از دامهای وسوسه انگیزی که رژیم برای مبارزین پهن می‌کند برداشته شود، ما به‌عنوان یک مبارز وارد عرصه شده‌ایم و از تمام سختی و مشقتهایش با خبر بوده و در کمال ایمان و باور به راهی که انتخاب کرده‌ایم در مبارزه علیه رژیم خونخوار و جنایتکار ایستاده و نخواهیم گذاشت هیچ چیزی ما را از راه مقدس مبارزه برای آزادی تا پیروزی و رسیدن به آنچه که لیاقتش را داریم دور نخواهد کرد و رهروان و ادامه دهندگان راه پرافتخار شهیدان کوردستان خواهیم بود و خواهیم ماند.

برگرفته از سایت سازمان خَبات کردستان ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e10c141c-2a59-41ac-8e81-31b35b69ec4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات