728 x 90

وحشت آخوند ذوالنوری از طرح آمار ۱۵۰۰شهید قیام آبان ۹۸ در اجلاس حقوق بشر

قیام ایران - آبان۹۸
قیام ایران - آبان۹۸

آخوند ذوالنوری امروز جمعه ۱۶خرداد ۹۹ درباره اعلام آمار شهیدان قیام آبان۹۸، یک بار دیگر به صحنه آمد و در بیانیه‌یی، وحشت خود را از بررسی این موضوع در اجلاس حقوق‌بشر ملل متحد بیان کرد و گفت: اجلاس حقوق‌بشر سازمان ملل در اواخر خرداد ماه (اگر به‌خاطر کرونا لغو نشود) برگزار می‌گردد و دشمنان در تلاشند که آمارهای نجومی مانند ۱۵۰۰ و تا ۱۰۰۰۰ را مبنای علیه جمهوری اسلامی قرار دهند و اتفاقاً در همین مقطع زمانی لازم بود که با اعلام آمار واقعی، توطئه از پیش طراحی شده آنان خنثی گردد.

در بیانیه وقیحانه آخوند ذوالنوری علت اعلام دیرهنگام، را به‌دلیل درگیر بودن دستگاه‌های ذیربط با موضوعاتی مانند انتخابات مجلس، کرونا و غیره طرح کرده است.

آخوند ذوالنوری در پاسخ به واکنش مردم در طیفهای وسیع و در شبکه‌های مجازی از آمار دروغین شهیدان قیام توسط رژیم آخوندی نوشته است: «دوستانی که در فضای مجازی به فضاسازی منفی پرداخته‌اند، امکان ارتباط حضوری و یا تلفنی با اینجانب را داشتند، ای کاش قبل از ذهنیت سازی برای مردم، علت را از اینجانب جویا می‌شدند».

آخوند ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، روز دوشنبه ۱۲خرداد ۹۹ در اظهارات وقیحانه برای لاپوشانی آمار شهیدان قیام آبان ۹۸ روی دست رحمانی فضلی بلند شد و به‌نحو مضحکی رقم ۲۳۰نفر را در میان ۵۰۰۰مجروح از مزدوران سرکوبگر و ۲۰۰۰مجروح صحنه پیچید و گفت: تعداد ۲۰۰۰نفر از حاضرین در صحنه و ۵۰۰۰مأمور مجروح شدند و آمار کشته‌شدگان ۲۳۰نفر بود.

خاطرنشان میشود تناقضات آماری که رژیم آخوندی بیان کرد به حدی است که صدای مهره‌ها و روزنامه‌های خودی رژیم را نیز درآورده است.

روزنامهٔ حکومتی ایران(۱۳خرداد ۹۹) تأخیر ۷ماهه‌ٔ «مقامات رسمی کشور» در انتشار «جزئیات حوادث تلخ آبان ۹۸» را مورد طعنه قرار داده و با برشمردن تناقضات اظهارات رحمانی فضلی این‌گونه اطلاع‌رسانی را باعث «رنگ‌باختن اعتماد عمومی» ارزیابی کرده است.

شایان ذکر است که مقاومت ایران شمار شهدای قیام آبان ماه ۹۸ را دست کم ۱۵۰۰ نفر برآورد کرده است و اسامی و مشخصات دست کم ۷۵۵تن از آنها را منتشر نموده است.

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78029b36-9c40-40ee-a6ad-340ef5fbb61e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات