728 x 90

واشنگتن فری‌بیکن: سناتورهای جمهوریخواه برای توقیف نفتکش‌های رژیم ایران تلاش می‌کنند

سناتور جونی ارنست
سناتور جونی ارنست

واشنگتن فری‌بیکن روز ۱۰آبان در گزارشی نوشت: با رونق تجارت نفت رژیم ایران، سناتورهای جمهوری خواه برای توقیف نفتکش‌ها تلاش می‌کنند. درآمدهای نفتی ایران تحت تحریم‌های ضعیف به بیش از ۸۰میلیارد دلار رسید.

در این گزارش آمده است: از آنجایی که درآمدهای نفتی ایران از زمان روی کار آمدن دولت بایدن به بیش از ۸۰میلیارد دلار رسیده است، سناتور جمهوری خواه سناتور جونی ارنست در حال ارائه قانونی است که بودجه فدرال برای عملیات توقیف نفتکشهای ایرانی را سریع پیگیری می‌کند و از سود آن برای مراقبت از قربانیان آمریکایی تروریسم استفاده می‌کند.

این لایحه که توسط سناتور جونی ارنست (آیووا) ارائه می‌شود، تشریفات اداری را که وزارت امنیت داخلی را از تصرف کشتی‌های نفتی ایران قبل از تخلیه نفت خام غیرقانونی آنها بازمی دارد، حذف می‌کند.

جونی ارنست به فری‌بیکن گفت: «در حال حاضر، شاهد هرج و مرجی هستیم که حماس مورد حمایت ایران بر اسراییل و جهان تحمیل می‌کند و از طریق فروش غیرقانونی نفت سپاه پاسداران تأمین می‌شود».

او افزود «به‌جای این‌که اجازه بدهم اقدامات غیرقانونی ایران ادامه پیدا کند، تلاش می‌کنم تا تشریفات اداری را کاهش داده و [DHS] و سوابق اثبات‌شده‌اش در اجرای تحریم‌ها را با پشتیبانی و منابعی که برای پیگیری و توقف تهران نیاز دارد، تجهیز کنم»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6082476-aa77-4197-9b6f-3961f6c5b426"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات