728 x 90

واشنگتن فری بیکن: اروپا چشمش را بر تحریم‌های رژیم ایران می‌بندد

تحریم
تحریم

واشنگتن فری‌بیکن در مطلبی به‌تاریخ چهارشنبه ۱۴تیر نوشت که اروپا چشمش را بر تحریم‌های ایران می‌بندد و زمینه را برای سودآوری رژیم از فروش تسلیحات به روسیه فراهم می‌کند و به‌گفته کارشناسان؛ دولت بایدن و متحدان اروپایی آن مخالفت با جنگ اوکراین را تضعیف کردند.
در مقاله واشنگتن فری‌بیکن آمده: بعید است که طرفهای اروپایی توافق هسته‌یی ایران، تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران را دوباره اعمال کنند و به این ترتیب راه را برای رژیم افراطی جهت ارسال سلاح به روسیه هموار می‌کنند.
واشنگتن فری‌بیکن در ادامه مقاله خود می‌نویسد که برای فرانسه؛ آلمان و انگلستان سیگنالهایی را نشان می‌دهند که برای بازگرداندن تحریم‌های ایران که بر اساس توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ لغو شده بودند اقدام نخواهند کرد. بدون این تحریم‌ها؛ تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه رژیم ایران در ماه اکتبر منقضی می‌شود و احتمالاً راه را برای رژیم ایران برای انتقال قانونی تسلیحات به روسیه که می‌تواند از پهپادها و تسلیحات ایرانی در جنگ با اوکراین استفاده کند هموار می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/569976dd-6efa-4637-bb42-43e4d52a3679"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات