728 x 90

تحصن شبانه روزی دانشجویان در مقابل وزارت نفت رژیم + عکس

تحصن شبانه روزی دانشجویان در مقابل وزارت نفت رژیم
تحصن شبانه روزی دانشجویان در مقابل وزارت نفت رژیم
بنا‌ به گزارشهای دریافتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که صبح روز شنبه در مقابل دفتر آخوند روحانی تجمع کرده بودند، شب گذشته تحصن‌شان را به مقابل وزارت نفت کشاندند و همان جا در سرمای شدید تهران چادر زدند. دانشجویان اعلام کردند تا رسیدن به خواسته‌های‌شان که اصلی‌ترین آن تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آنها در وزارت نفت و پذیرش آنها در وزارت نفت بدون برگزاری آزمون استخدامی است به تحصن‌شان ادامه خواهند داد.

علاوه بر این دانشجویان دانشکده صنعت نفت آبادان در اعتراض به عدم استخدام توسط وزارت نفت، به مدت ۱۶روز است که از حضور در کلاسهای درس خودداری کردند. روز شنبه از طریق مدیریت دانشگاه به آنها اطلاع داده شد که دانشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است. این حرکت موذیانه ریاست دانشگاه واکنش دانشجویان را به‌دنبال داشت و دانشجویان اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی در دانشگاه بست خواهند نشست. مزدوران حراست دانشگاه به دستور مدیریت در نمازخانه دانشگاه و ساختمان دانشکده‌ها را قفل کردند و دانشجویان معترض را وادار کردند که شب را در سرما به‌سر ببرند.

اقدام سرکوبگرانه مدیریت دانشگاه صنعت نفت از طرف شوراهای صنفی دانشگاههای سراسر کشور محکوم شد و بیشتر این تشکلها طی بیانیه‌هایی حمایت‌شان را از خواسته‌های دانشجویان اعلام کردند.
 
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95133892-c688-40cb-a2e7-c13b0a37f61d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات